Sterilisering av flasker

sillymor

Betatt av forumet
Hei jenter!!
Jeg har endelig fått nett igjen så da må jeg jo inn her og se hva som har skjedd.
Jeg lurer på en ting.. Dere som flasker( noe jeg gjør) må flaskene steriliseres etter hver gang?? Jeg gjør det nå som jeg er hjemme, men nå skal vi på ferie og jeg vet ikke om det er micro dit vi skal ei heller kokeplater. Hva gjør jeg da??
Kan ikke belaglegge meg på å amme hele tiden.Har ikke nok i puppen.Noen som har noe forslag? 

Pr i dag steriliserer jeg alle flaskene og når jeg er ute på små turer i løpet av dagen tar jeg med meg rene og steriliserte flasker. Det som kan bli ett problem er når vi nå skal på en ukes tur uten at vi vet om vi får muligheten til å sterilisere flaskene.. ? Kanskje det finnes en smart måte å sterilisere flaskene på uten for hjemmet.. Mobil sterilisator?? hm.. må sjekke ut dette her..

Det finnes steriliseringsmaskin til flasker. Men har ingen aning på hvordan disse fungerer[;)]

Jeg har en sterilisator til bruk i micro men det jeg lurte mest på var om man må sterilisere flaskene ? Og hvis man må det finnes det en sterilisator som man kan bruke i bilen?

Hei jenter!!
Jeg har endelig fått nett igjen så da må jeg jo inn her og se hva som har skjedd.
Jeg lurer på en ting.. Dere som flasker( noe jeg gjør) må flaskene steriliseres etter hver gang?? Jeg gjør det nå som jeg er hjemme, men nå skal vi på ferie og jeg vet ikke om det er micro dit vi skal ei heller kokeplater. Hva gjør jeg da??
Kan ikke belaglegge meg på å amme hele tiden.Har ikke nok i puppen.Noen som har noe forslag?

Jeg stetriliserer mellom hvert måltid ja. Til førstemann (7 år siden) kjøptet jeg engangsposer som jeg hadde i flaskene, det var avent som hadde dette!!! Kjempesnedig når du ikke har muligheter for sterilisering:)

men hvis du hadde poser oppi flaskene, hvordan gjorde du da med smokkene til flaskene liksom? den tuten?

Tusen takk! Når du nevner det så mener jeg at jeg har lest det ett sted.. skal sjekke det opp jeg..

Back
Topp