Stengt vann

Hannus

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sto opp i dag, kokte vann for å lage flaske til lillemor, men når jeg hadde hatt vann på flasken og bare skulle kjøle det med litt under springen var plutselig vannet vekke. Har ikke fått noe beskjed verken fra kommunen eller naboene, så vet ikke hvem som har skrudd det av heller..
Altså hallo?! Man kan vel ikke bare ta vannet til folk uten å gi beskjed?
Har en liten frøken som er ofte sulten, og jeg har ikke nok melk til at hun blir mett når jeg ammer..

Utrolig frustrerende at jeg nå mest sannsynlig må dra på butikken og _kjøpe_ vann, for å gi mat til barnet mitt, kun fordi noen ikke tenkte langt nok til å gi beskjed!
Er ikke alltid barebare å komme seg på butikken med en 8 uker gammel baby heller.. Årh!

Måtte bare få ut litt frustrasjon. :p hadde de bare gitt beskjed kunne jeg hatt flere liter i kjøleskapet..

Kan jo hende det er vannledningsbrudd da? Og da er det ikke så lett å gi beskjed :P hehe
Håper du får vannet fort tilbake!

Regner med det ikke var planlagt brudd hvis vannet er lenge borte...

Kan jo hende det er vannledningsbrudd da? Og da er det ikke så lett å gi beskjed :P hehe
Håper du får vannet fort tilbake!

Det kan selvfølgelig være, tenkte ikke på det :o
Men da burde vel kommunen fortsatt gi beskjed når det ble oppdaget, om at de holder på å fikse problemet osv. Vannet har vært såpass lenge vekke at jeg tenker det hadde stått på kommunen sin hjemmeside iallefall..

Mistenker egentlig at det er en av naboene som har fått det stengt, for hører noe jobbing nedi veien, har bare ikke klart å lokalisere det enda :p sikkert noen som ikke har tenkt på at det kan være folk hjemme på dagtid også.

Håper det kommer tilbake snart jeg og, har ikke fått pusset tennene en gang :p

Jeg hadde tatt noen tlf for å høre hva dette er. Greit å vite i tilfelle det er noe som har skjedd i bare dere rør.

Jeg hadde tatt noen tlf for å høre hva dette er. Greit å vite i tilfelle det er noe som har skjedd i bare dere rør.

Ja, sikkert lurt. Mannen er rørlegger, så finner sikkert uansett ut om det er hos oss problemet er når han kommer hjem. De som bor over oss er ikke hjemme, så kan ikke spørre de. Vet ikke helt hvem jeg kan ringe da, men kan sikkert prøve kommunen i første omgang

Innså nettopp at jeg ikke har vann i do heller, haha. Dette blir en lang dag..

Ja, sikkert lurt. Mannen er rørlegger, så finner sikkert uansett ut om det er hos oss problemet er når han kommer hjem. De som bor over oss er ikke hjemme, så kan ikke spørre de. Vet ikke helt hvem jeg kan ringe da, men kan sikkert prøve kommunen i første omgang
Ville ringt til kommunen i første omgang ja:)

Ville ringt kommunen for å høre om det er kun hos dere eller fler :p

Jess! Det er tilbake :D har aldri innsett hvor mye stress det er å miste vannet, før jeg fikk barn :p

Back
Topp