Stengt krana

Vero90

Flørter med forumet
Hei!
I de siste dagene har jeg hatt skikkelig problemer med å tisse på morran. Akkurat som noen stenger igjen krana. Som regel når jeg våkner må jeg veldig tisse, også klarer jeg det ikke! Går som regel hvis jeg venter litt utover dagen. I dag fikk jeg i tillegg litt rosa blod på papiret:/ Tror dere dette er noe å bekymre seg for? :(
Jeg er veldig kvalm og ømme pupper, men blir bekymret ang. blodet og det er jo ikke normalt å ikke få tissa, når man er så tissatrengt:p
Er forresten i uke 11+0 i dag.

Det første som slår meg er at det kan være en urinveisinfeksjon, det føles som om noen har "stengt krana". Dra til legen og sjekk imorra, fort gjort å finne ut av :)

hm kanskje jeg skulle dra til legen da. Jeg har time på fredag, men er kanskje lenge å vente:shifty:

Ja, ring! De trenger bare en urinprøve for å finne det ut. Venter du for lenge kan det utvikle seg videre til nyrebekkenbetennelse og det er helr grusomt vondt :(

Det hørtes ikke godt ut. Jeg har det litt sånn at jeg må "vrikke" litt på meg for å få ut alt når jeg skal tisse. Se det for dere...første del tisses ut på vanlig måte, så skifter jeg litt posisjon et par ganger for å få ut alt. Herlig...er vi ikke sjarmerende?

Det hørtes ikke godt ut. Jeg har det litt sånn at jeg må "vrikke" litt på meg for å få ut alt når jeg skal tisse. Se det for dere...første del tisses ut på vanlig måte, så skifter jeg litt posisjon et par ganger for å få ut alt. Herlig...er vi ikke sjarmerende?
haha det er litt sånn det er her også. Går på do og får bare ut bittelitt. Så går jeg inn i stua og går, for så å gå tilbake igjen for å tisse mer. Ser jo så teit ut :P Men det som er så rart at det er bare om morran. resten av dagen er som vanlig.

Haha, jo! Vi er så sjarmerende att :D

Back
Topp