Stemte menstermin med ul?

Første gang ble menstermin og ul termin det samme. Den var dog feil.
Denne gang ble jeg flyttet en dag frem i forhold til menstermin. Menstermin stemmer med EL.

Nr 1 : Mens termin 18 oktober. Ul termin 17. oktober- han kom 25. okt
Nr 2: Mens termin 19 November, Ul termin 24 november. Ho kom 2. desember..
Nr 3: Mens termin 15. September. Ul termin 13. september. Ho kom 18. September

Ble satt 3 dager tilbake etter ul, og fødte 9 dager før den igjen ;)

Først var menstermin 9.10 (men jeg har ingen syklus, så det var ift standard 28 dager), så var jeg på tidlig ul og da ble termin 7.10 (målt med crl i uke 8 og 10) , men ble satt to dager tilbake og med termin 12.10 på oul.
Får ikke helt alt til å stemme, men er jo bare noen dager det er snakk om:P

Nei det ble 2 uker 'feil'. Fikk termin 2 uker senere enn vi først trodde :)

Med første satt tilbake 3 dager. Med nr 2 satt tilbake 1 dag. Nå med nr 3 visste jeg ikke når jeg hadde hatt siste mens. Var på tidlig ul . Fikk samme dato da som på oul.

Ble satt 5 dager tilbake, og riene begynte rett etter den nye termindatoen ;)

Med nr 1 hadde jeg ikke mensentermin så den kan ikke regnes med. Nr2, nr3 og nr4 hadde samme dato på mensentermin og tidlig/oul .
Denne gang ble jeg flytta fra 10 desember som var min mensen/El termin til 4 desember.

Første blei flytta frå 30. august til 6. september (fødd 21. september). Andre blei flytta frå 21. til 30. oktober (fødd 4. november). Snodig å bli satt 9 dagar tilbake, det betyr i teorien at eg fekk positiv test før egget hadde festa seg i livmora...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

første stemte på dagen.
andre stemte på dagen.
trodde først tredje var feil, men den stemte også på dagen. Var bare legen min som hadde rotet med datoene :P

Og det artige er at begge eldste er født på termindagen, blir spennende å se om tredjemann er like punktlig som søsknene sine ;)

Fått samme dato hver gang

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Med første ble jeg satt fram 11 dager. Han kom enda en uke før ul-termin. Ut fra fødselsvekt og litt andre tegn stemte nok min termin bedre, og han var på grensa til å være prematur.

Andre gang ble jeg satt frem 5 dager, og hun kom en uke før det igjen. Også her stemte nok min bedre.

Back
Topp