Stemte menstermin med ul?

Første gang ble jeg satt tre dager tilbake. Andre gang ble jeg satt 1 uke fram. Så stemte nesten.

Fikk samme dato. :)

Fikk UL-termin 3 dager før menstermin.
Jr. ble født 4 dager før UL-termin, dvs. nøyaktig en uke før menstermin - og det ble jeg også! :D

Jepp. :)

Ble flyttet 1 dag frem på oul, men det er fordi sykehuset bruker 40+3 men legen brukte 40+2. Så egentlig samme dato.

Første gang ble jeg flyttet to dager tilbake, fødte på menstermin. Denne gangen ble jeg flyttet tilbake en dag, så stemte ganske godt :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

2 og 5 dager i forskjell. Første gang var menstermin mest riktig i forhold til fødsel, og det sa jordmoren min at det også ofte er.

Stemte med tidlig-ul, men på oul i uke 19 (trodde jeg) fikk vi beskjed om at jeg bare var 17 uker på vei. Viste seg senere at mini hadde vekstavvik, mens -og tidlig-ul-termin var rett.

Aldri stemt her... Alltid blitt satt tilbake ca 1 uke, uten at jeg kan forstå det da jeg har veldig regelmessig mens..

Første gang ble jeg satt tilbake 3 dager.
Andre gang hadde jeg samme dato på mens, tidlig ul, ord ul og 3d. :)

Njaa, menstermin denne gangen ble 24.okt., og OUL-termin 19.okt. Men det er helt greit når det går den veien :)

Ble denne gangen satt tilbake en dag:)

Blitt satt fram 3-4 dager begge gangene. Men første gangen er jeg overbevist om at hun kom i uke 36 og ikke uke 37.

Menstermin var 4/7, oul-termin 1/7. Mini ble født 28/6.

Back
Topp