Stemte kjønnet??

AbsoluttPINK

Gift med forumet
Stemte kjønnet på bebisene deres??
Jormor sa at vi venter en jente, og det er det jeg "føler" selv.
men jeg lurer på hvor mange som faktisk har fått en annet kjønn en dere ble fortalt??

På førstemann stemte det ja...
Blir spennende med andremann! [;)]

Alle mine har stemt med hva vi har blitt fortalt på ul!
Men de har ikke stemt overens med det kinesiske kartet[;)]

stemte begge gangene

Stæmte her åsså..

ORIGINAL: siggen

Stemte her [:D]

Det stemte her ja.Var ikke til å ta feil av,når vi så han på UL.Var absolutt ingen finger eller navlestreng eller noe der,nei[:D][:D]det var en gutt[:D]

så det stemte for de fleste da...
Snakket med en på jobben som sa at hun visste om flere som hadde fått feil kjønn...og da ble jeg litt stressa i og med at jeg har kjøpt endel klær,for det meste rosa!!

Vi ville ikkje vite kjønnet, men eg hadde heile tida mest tru på gut, og det var det.
Har hørt om veldig mange som har fått vite feil kjønn på ul, og som regel er det når dei seier at det er jente at det har vore feil. Men trur nok dei som oftast ser rett [;)]

ORIGINAL: PrincessI

Stemte kjønnet på bebisene deres??
Jormor sa at vi venter en jente, og det er det jeg "føler" selv.
men jeg lurer på hvor mange som faktisk har fått en annet kjønn en dere ble fortalt??

det stemmte hos oss:)

stemte begge gangene å de var skråsikre med begge to også..
hadde fler ultralyder begge ganger å ba de sjekke kjønnet hver gang med vesla sa til slutt jordmora at hun forandrer seg ikke om du tror det... dette er ei jente uten tvil... hehe...

Stemte med førstemann og håper det stemmer denne gangen og[:D]

Stemte begge gangene her [;)]

stemte her, det var ingen tvil da tissemannen sto rett opp da vi var på ul[:D][:D][:D]

Me ville aldri veda det me...Men følte på meg heila tiå at det sko bli ei jenta og det blei det[:D][:D]

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Stemte her!

stemte både de jeg følte, det kinsesiske fødselskartet og det som ble sagt på UL[:D][:D]

Back
Topp