Stemte du?

Ja, selvfølgelig stemte jeg! Det er min borgerplikt - og gir meg lov til å klage på politikken som føres i dette landet/ min kommune.

mamma_møø skrev:
Ja, selvfølgelig stemte jeg! Det er min borgerplikt - og gir meg lov til å klage på politikken som føres i dette landet/ min kommune.

Selvfølgelig stemte jeg :)

Ja, det gjorde jeg. Jeg har stemt ved alle valg siden jeg ble myndig, og det kommer jeg til å fortsette med til jeg dør.

FancyPants skrev:
Ja, det gjorde jeg. Jeg har stemt ved alle valg siden jeg ble myndig, og det kommer jeg til å fortsette med til jeg dør.

Sign

Nope, første gang jeg ikke gjorde det. Sambo satt hjemme uten bil med begge småunga og hadde ikke mulighet og jeg farta rundt overalt fra kl 16-21 for å handle inn alt til dåpen siden vi ikke har mulighet resten av uka. Menmen....ser ikke ut til at våre stemmer hadde hatt noe å si i kommunen vår uansett;)

ja.  men høye vant  =(   da blir det nok bompenger og eiendomskatt =(((

¤Sunshine¤ skrev:

Har du lest og satt deg inn i Høyre sitt program?

*Becca* skrev:

¤Sunshine¤ skrev:

Har du lest og satt deg inn i Høyre sitt program?

tenkte det samme....

Jeg stemte, tenkte at jeg like gjerne kunne gjøre det når jeg først har sjansen til å bidra.

Ble jo plutselig litt mer interessert i politikk når jeg har ei jente som ikke fikk bhg plass til da jeg måtte ut i jobb. Utrolig hvor mange aspekter av livet som blir påvirket av å få barn!

Jeg skulle stemme , men ble syk.. så fikk ikke komt meg til lokalet.. og det var for sent å stemme på nett :(

FancyPants skrev:

Sign!
Så på nyhetene nå og det var kun litt over 60% som hadde stemt, det er synd at ikke flere velger å sette seg inn i politikken og er med på å avgjøre resultatet. Det blir for dumt å si at man ikke hadde tid i går når man kan ha forhåndsstemt i lang tid nå.

mamma_møø skrev:

signerer på dette 

ja, men partiet jeg stemte fikk likevel ingen mandater i kommunestyret :(

Selvfølgelig! Gjør din plikt og krev din rett emoticon

Ja, selvfølgelig bruker jeg stemmeretten min!

Naturligvis! Det var ikke særlig fristende da jeg nettopp hadde slengt meg ned i sofaen med kosebukse på, og været ute var mildt sagt ugjestmildt, men ut måtte jeg, og stemme..

Back
Topp