stempelpute til promarkers

someeone

Gift med forumet
Ja jeg husker rett og slett ikke hvilken stempelpute jeg kunne bruke til promarkers
uten om distress. Er ikke fornøyd med distress i det heletatt, og figurene med distress
blir elendige, puta funker rett og slett ikke for meg.
Har jo også versacolor men etter en litt uheldig episode i dag har jeg knust lokket, så da
må jeg jo prøve en ny en [:-] Så ja, noen som kan "ramse" opp hvilke puter jeg kan bruke ?
og helst en nettbutikk jeg finner de på [:)]

memento

ORIGINAL: Someeone

Det er denne du mener ? [:)]

Denne ja!

Jeg har gått til innkjøp av memento (?), synes denne er bedre...Kan fargelegge så og si med en gang...Topp..

de to andre måtte jeg vente en dag eller to...(distress eller den adrionack(?))

kjøpte min på bikuben...[:D]

Kan bruke adirondack og, men memento er klart bedre synes jeg[:D]

Hehe, jeg svarte bare memento, for i min eøyne er det ingenting annet som fungerer. [;)]

Distress er veldig kjekt å male med, eller stemple tekster.. For det er jo masse fine farger i Distress! [:D]

ORIGINAL: Pijah

Hehe, jeg svarte bare memento, for i min eøyne er det ingenting annet som fungerer. [;)]

Distress er veldig kjekt å male med, eller stemple tekster.. For det er jo masse fine farger i Distress! [:D]

Jeg må jo komentere dom som jeg er [8D] Hva er vitsen i og bruke en stempelpute når det ser ut som at
stemplet har fått flekktyfis når man er ferdig (med distress altså) [:-][8D] Jeg har ingen stempler som blir fine
med distress [:-] Ikke et eneste et har blitt normalt når jeg har brukt det[8D]

jeg bruker memento og adirondack de er apsulutt best[:)]

men synes det er dumt at jeg ikke finner de i brunt.

ORIGINAL: [ Monica ]

Jeg har Memento stempelpute i brunt - rich cocoa heter den[:)] trur jeg bestilte den fra en nettbutikk..

Jeg må jo komentere dom som jeg er [8D] Hva er vitsen i og bruke en stempelpute når det ser ut som at
stemplet har fått flekktyfis når man er ferdig (med distress altså) [:-][8D] Jeg har ingen stempler som blir fine

Da er det ikke nok blekk i puta di, antar jeg. Jeg har ikke det problemet med noen av mine Distresser.. De fleste tekstene jeg stempler, stemples i Distress.
Hvordan er  arket ditt da? For det bør jo være så glatt som mulig, det gjelder jo uansett hva du stempler med...

Da er det ikke nok blekk i puta di, antar jeg. Jeg har ikke det problemet med noen av mine Distresser.. De fleste tekstene jeg stempler, stemples i Distress.
Hvordan er  arket ditt da? For det bør jo være så glatt som mulig, det gjelder jo uansett hva du stempler med...

Puta er helt ny, har kun testa den et par ganger og har også begynt og oppbevare den opp ned.
Stempler kun på memories ark fra nille og det går jo greit med alle de andre stempel putene mine [:)]

Tror ikke det har noe med stempelputa å gjøre da[X(][8D] Jeg bruker distress masse, og har ingen problemer med de[;)]
Men memento er best til fargelegging synes jeg[:)]

Jeg bruker kun distress, både til motiv og tekster....No problems her[8|]

ORIGINAL: Biramar

Jeg bruker kun distress, både til motiv og tekster....No problems her[8|]

Mulig det er cleare stampsene mine det er noe galt med da ? Har jo kun det
så jeg vet ikke om det har noe og si ?

Har du prøvd å dra stempelputa forsiktig over stempelet i stedenfor å trykke stempelet på stempelputa?

ORIGINAL: Vaffelrøra

Har du prøvd å dra stempelputa forsiktig over stempelet i stedenfor å trykke stempelet på stempelputa?

Jeg har prøvd alt fra trykking forsiktig til hardt.
Jeg har prøvd og dra den bortover, forsiktig og hardt.
Jeg holder bestandig puta opp ned og trykker på stempelet som ligger på bordet liksom,
om du sjønner hva jeg mener ? Har prøvd alle slags mulige måter men ingen ting blir bra [&:]
Har også prøvd og vaske alle stemplene mine og viske di med viskelær men det har ikke blitt
noe bedring[X(]

ORIGINAL: Vaffelrøra

Jeg har prøvd alt fra trykking forsiktig til hardt.
Jeg har prøvd og dra den bortover, forsiktig og hardt.
Jeg holder bestandig puta opp ned og trykker på stempelet som ligger på bordet liksom,
om du sjønner hva jeg mener ? Har prøvd alle slags mulige måter men ingen ting blir bra [&:]
Har også prøvd og vaske alle stemplene mine og viske di med viskelær men det har ikke blitt
noe bedring[X(]

Hmmmmmm, mystisk..

ORIGINAL: [ Monica ]

Bikuben har[;)]

ORIGINAL: Diddij

Tror ikke det har noe med stempelputa å gjøre da[X(][8D] Jeg bruker distress masse, og har ingen problemer med de[;)]
Men memento er best til fargelegging synes jeg[:)]

Bruker nesten bare distress til å lage bakgrunner med jeg da[8D]

Du kan jo prøve det i stedet?
Da trenger det ikke være så nøyaktig som med stemplene.

Back
Topp