Stemmer magefølelsen?

Mamsen24

Flørter med forumet
Jeg har flere netter på rad nå drømt at jeg får gutt og det samme har pappaen. Magefølelsen sier også gutt! Så det blir spennende å se om jeg har rett på OUL i desember.

Sier magefølelsen deres noe? :dummy::dummy1:

Både min og mannens magefølelse sier gutt. Svangerskapet har for øvrig vært helt likt det første (da fikk jeg gutt), men det er kanskje en myte at jente-og guttesvangerskap er ulike:) Vi får mest sannsynlig svaret på kjønn på tirsdag neste uke:)

Jeg har litt både-og følelse. Forrige gang var jeg 99,9% sikker på jente, det var en gutt :D

Magefølelsen har hele tiden sagt gutt, det bare føles sånn. Magefølelsen har stemt de to andre gangene, da var det gutt først, og så jente. Syns jeg føler meg på samme måte som da jeg gikk med gutten...Blir spennende med TUL om 1 uke. Jeg blir mektig overrasket hvis det viser seg å være en jente inni her! ( holder egentlig med éi jente i puberteten vil jeg tro, så satser på gutt he he :joyful:)

Magefølelsen min sier gutt, dette på grunn av at jeg har vært lite dårlig. Samboeren min vil ha gutt. Men får ikke vite det får i slutten av desember eller på nyåret. Samme for meg, så lenge det er friskt :)

Jeg har følt de siste par ukene at det er jente, det er akkurat som det blir feil å tenke på guttenavn :P Veldig spent på om vi finner ut av det på tul til onsdag :D

Her sier magefølelsen at det blir gutt igjen, har en fra før på 2 1/2 år ;) vet ikke om den følelsen er mer som en forsvarsmekanisme da, slik at jeg ikke blir så skuffa hvis det viser seg å være gutt. Har alltid sagt at jeg ønsker meg ei jente en gang. Men nå er jeg innstilt på at det blir gutt, så jeg blir ikke skuffa om det stemmer... bli veeeeldig overrasket om det viser seg å være ei jente ;)

Magefølelsen sa gutt på førstemann, jeg var helt sikker fra ca uke 11-12 og det stemte:) Denne gangen har magefølelsen sagt jente egentlig hele tiden, men hodet kjemper mot det på en måte. Har alltid sett for meg to gutter så det vil ta litt tid å venne seg til det dersom det er en jente...

Magefølelsen min sier jente :-) men mannen trur det blir gutt :p

Magefølelsen sa jente, hadde og en grusomt drøm da dei ville ta fekk babyen min siden det var en jente og det var ikkje ønsket. Våkne med tårene over ansiktet.. var så ekkelt!

Men, magefølelse var rett, vi venter en jente ❤

Jeg hadde magefølelse på gutt første gang, og det var riktig.
Dette svangerskapet er annerledes enn det første, så vet ikke helt om det er magefølelsen min eller at hjernen min automatisk tenker at det nå er jente ettersom svangerskapene er så forskjellige.

Magefølelsen slo feil forrige gang, og ser ut til å ha slått feil nå også :P Har gutt fra før, og sannsynligvis jente på vei ifølge gynekologen på UL i går ♡ Var sikker på at vi ventet gutt nr 2 nå :P

Vi tok feil på første. Jeg drømte hele tiden at det var ei jente. Og hadde jentefølelse. Det samme hadde samboer. Men dagen vi skulle på OUL snudde det. Da vi satt i bilen på vei dit fikk vi guttefølelse. Det var gutt :)

Nå har jeg guttefølelse! Spennende om jeg tar riktig eller feil nå :P

Magefølelsen sier at d kanskje blir jente siden jeg har vært så dårlig denne gangen. Jeg har gutter fra før og da var formen mye bedre:-)

Jeg har følt de siste par ukene at det er jente, det er akkurat som det blir feil å tenke på guttenavn :P Veldig spent på om vi finner ut av det på tul til onsdag :D

Magefølelsen stemte jammen meg :D Ho sa jeg måtte gi beskjed dersom ho skulle ta feil så måtte ho studere bildene igjen :P Så ho var veldig sikker :D

Back
Topp