Stemmer magefølelsen ang. kjønn?

Blir spennende å høre når barnet er født :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde i starten jentefølelse, men ønsker meg en sønn. Så får se hvem som har rett, magefølelsen eller lysten? Har ul på tirsdag

Hadde guttefølelse helt fra starten av, men så var mamma overbevist om at det var jente, så da ble jeg litt usikker. Ultralyden viste gutt, så da hadde jeg vist rett fra starten av da ;)

Har hatt jentefølelse siden jeg fikk første jenta mi for 2 år siden, og jammen blir det en jente til!

I forrige svangerskap hadde jeg en sterk magefølelse på at vi ventet ei jente, og det stemte. Denne gangen tenkte jeg i begynnelsen at det sikkert er en gutt (vært mye dårligere enn i forrige svangerskap, og det virker på en måte "naturlig" å få en gutt når man har ei jente fra før), men den siste måneden eller så så har jeg fått mer og mer magefølelse på at det er ei jente (endel likheter med forrige svangerskap som f.eks. anti-kaffe og anti-snop), men jeg er allikevel mye mer usikker på magefølelsen denne gangen enn forrige gang.
Og magefølelsen stemte! Vi venter en lillesøster! Veldig gøy at magefølelsen/den kvinnelige intuisjonen/følelsen stemte denne gangen også! ;)

Jeg har hele veien hatt på følelsen av at det blir en gutt. Alle myter tyder også på dette, men ifølge ultralyden blir det visst ei jente

Var sikker på at nr.1 var jente men på oul viste det en liten gutt ^^

Denne gangen stemte følelsen og det var en lillebror i magen <3

Var overbevist fra starten av at det var en gutt. Da vi var på OUL, viste det seg "selvsagt" å væte en liten guttebass <3

Her stemte det :)

Jeg hadde ingen spesiell magefølelse denne gangen, om noe, så må det ha vært guttefølelse. Men i magen ligger ei jente <3 Samboeren min hadde veeeldig jentefølelse da, han hadde jo rett :)

Jeg har alltid trodd jeg kom til å bli en guttemamma, med fotballsko og gjørmete klær hengende over skuldrene på veg hjem fra skole/barnehage. Muligens fordi jeg selv kun har brødre og det er det som er mest "naturlig" for meg. Derfor trodde jeg at lillegull var en gutt - helt til to dager før OUL. Jeg følte magen min så så "jentete" ut. Og det var den nok også, for inne i magen vokser verdens fineste lille jente!

Nr 1 - tydelig guttefølelse = gutt
Nr 2 - jentefølelse = jente
Nr 3 - guttefølelse = gutt

Jeg hadde en uke i starten av svangerkapet hvor jeg kjente skikkelig på at det skulle bli jente. Men plutselig fikk jeg skikkelig følelsen av gutt, og har hadde det frem til ultralyd hvor det ble konstantert jente, følte at det var helt feil, men nå i uke 24 og etter at jeg har kjøpt inn litt jenteting, kjennre jeg på jente igjen! haha, det er ikke så greit.

Men frem til svaret her, jeg følte mest på gutt og får jente, så min magefølelse stemte ikke! :)

På de andre to har magefølelsen stemt. Trodde det var gutter begge gangene og var i lik form, i grunn helt grei form etter uke 15. Denne gangen har jeg vært helt annerledes og mye dårligere. Anti ting jeg egentlig ikke liker og liker plutselig ting jeg ikke pleier like. Og denne gangen tenkte jeg det kanskje var jente men regna med gutt siden det er mest vanlig når man har to av samme kjønn fra før. Men det er jaggu ei lita jente inni magen denne gangen.

Back
Topp