Stemmer magefølelsen ang. kjønn?

Sienna

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Februarhjertene2017
I forrige svangerskap hadde jeg en sterk magefølelse på at vi ventet ei jente, og det stemte. Denne gangen tenkte jeg i begynnelsen at det sikkert er en gutt (vært mye dårligere enn i forrige svangerskap, og det virker på en måte "naturlig" å få en gutt når man har ei jente fra før), men den siste måneden eller så så har jeg fått mer og mer magefølelse på at det er ei jente (endel likheter med forrige svangerskap som f.eks. anti-kaffe og anti-snop), men jeg er allikevel mye mer usikker på magefølelsen denne gangen enn forrige gang.

Så, dere som har vært på UL: Har magefølelsen ang. kjønn stemt, og er det første, andre, tredje, fjerde (osv) barn? Hvordan var det evt. i de andre svangerskapene?

Jeg hadde jentefølelse, men er en gutt. Første barn

Usikker første gang. Kanskje guttefølelse, siden mannen ønska seg så inderlig en gutt. Gutt ble det :)
Denne gangen er jeg også usikker. Kanskje guttefølelse. Føler meg som en guttemamma ;) håper på å få vite kjønn på torsdag! :D

Første gang ante jeg ikke, var gutt. Andre gang trodde jeg jente (pga litt forskjellig sv.skap) men var gutt. Denne gangen vet jeg ikke, tenker gutt, og år orhåpentligvis var imorgen :D

Jeg hadde sterk guttefølelse sist, var jente. Hadde sterk guttefølelse denne gangen også, og denne gangen stemmer det :)

Jeg har drømt at vi skulle få jente 4-5 ganger, jeg har trodd det har vært begge deler om hverandre, men de siste ukene har jeg ikke klart å tru noen ting:p men jeg har tenkt at jeg blei mer overraska hvis det var jente en gutt, å jaggu viste oul ei jente:) hehe

Kalte babyen i magen sebastian 5 uker før ul til ul. Å hadde rett. Nå føler jeg jente, pga alle jævla symptomene jeg aldri hadde med min sønn :p dunno.. Ul 23 januar :)

Turte ikke si noe om magefølelsen i tilfelle jeg tok feil:p
Men pga av den lille følelsen ig det at svangerskapet er mil fra det forrige så tenkte jeg gutt, og jaggu blir det ikke det:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt magefølelse på gutt og drømt at jeg har fått gutt to ganger, men nå får ALLE rundt meg gutt så da må det vel være jente i magen min ;) Rart om jeg også skulle fått gutt. Gleder meg til å finne det ut :D

Magefølelsen min ble bare sterkere og sterkere på at det var en gutt i magen min. Og jammen var det ikke det også! :D :)

Hadde følelse av at det var ei jente, og det stemmer :) Veldig likt svangerskap som de to forrige, som også er jenter.

Jeg hadde veldig sterk følelse av at det ble en gutt. Fikk helt sjokk da det viste jente på ultralyd:) Så man kan helt klart ta feil;)

Jentefølelse på første, jente. Guttefølelse på andre, gutt. Guttefølelse på tredje, gutt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde ingen feeling på hva det ble med nummer 1, men fikk jente. Med nummer 2 så drømte jeg både kjønn og fødselsdato, og det stemte med drømmen, det ble gutt. Med nummer 3 så har jeg igjen drømt om at det ble gutt, og oul viste at vi skal få en gutt til:)

Back
Topp