Stemmer dette? :p

Haha 
Tviler sterkt på at det funker altså.... og at det er no særlig fristende når man er uggen i hele kroppen!

Ser ut som det skal kunne lage det meste hahaha OMG!
Hjelper mot depressjon også.

Hadde faktiskt hørt før at oralsex kunne hjelpe mot barnløshet og da var teorien den samme at kvinnen støttet bort sæd som ett fremmedlegemet og ble derfor ikke gravid.

Noen som tilbyr seg å prøve og deretter gi rapport til oss andre om det hjelper mot kvalme hehehe

altså, hadde man blitt kvalm som følge av at kroppen ble introdusert for sæd som et fremmed stoff, skulle jo jeg slitt med dette hele året :p herregud for en klovn, gi forskningsmidlene hans til noen andre :P

Leste bare overskriften, men altså.. Herregud, for en fjott. Det MÅ være en mann som skriver dette.

Gadd ikke lese mer enn første avsnitt!! Altså, JEG kunne sikkert fått litt oralsex om morran jeg servert sammen med en brødskive, men ikke snakk om at jeg skal gi det hver morgen!!!! Altså er slit nok å pusse tenner om ikke jeg ska ha en penis i kjeften også! ;-))

hahahahaha!!!! du cake-pop, du cake-pop... `syns jeg hører deg "kjære, du må våkne, jeg trenger en toast og en razor tounge..." xD morgenstemning har gull i munn? LOL!

Ler meg ihjel!!!
For en idiot som har funnet på dette!!!
Det er ihvertfall det siste jeg vil gjøre hvis jeg er kvalm!!!

HelloJulie skrev:
Ler meg ihjel!!!
For en idiot som har funnet på dette!!!
Det er ihvertfall det siste jeg vil gjøre hvis jeg er kvalm!!!

SIGNERER!!! haha

Me too.. haha! 
Satt bare og himlet med øynene når jeg leste det der.... herlighet! Det må har vært skrevet av en mann med gravid kone..
Så en som kommenterte under der : "det hjelper nok mot tannverk, feber og kul på foten og" haha.. makan :p

Back
Topp