Stemmer dette da?

Da holder vi ikke til langt unna hverandre da! Jeg er i Maura :D Har ikke noe problem med å kjøre i byen men kan bli dyrt så kan hende jeg kjøper meg månedskort i mai hvis ting går som jeg tror :hilarious:

Jeg skal ringe inn mens 7 april og de forventet spraystart enten den eller neste syklus blir da ca 26 april eller mai :happy:
Bestemor er fra Maura, så har vært mye der hos oldeforeldre opp igjennom :)

Jeg begynner på spray om 2 uker, og har uttak uka 6.-12.mai. Og innimellom der fyller jeg 30 år, så kan bli tidenes gave... Uttak :P
Det blir spennende. Blir godt å komme i gang igjen, vært i ventemodus siden siste abort.

Bestemor er fra Maura, så har vært mye der hos oldeforeldre opp igjennom :)

Jeg begynner på spray om 2 uker, og har uttak uka 6.-12.mai. Og innimellom der fyller jeg 30 år, så kan bli tidenes gave... Uttak :p
Det blir spennende. Blir godt å komme i gang igjen, vært i ventemodus siden siste abort.
Jeg flyttet hit inn til samboeren for fullt i 2012 :cat: Egentlig Jessheim-jente :happy: Ja da er du ferdig lenge før meg :hilarious: Men fantastisk 30 års gave da! :woot: Uff ja det tror jeg på :sorry: Håper dette er gangen alt går! :smiley-angelic001

Jeg flyttet hit inn til samboeren for fullt i 2012 :cat: Egentlig Jessheim-jente :happy: Ja da er du ferdig lenge før meg :hilarious: Men fantastisk 30 års gave da! :woot: Uff ja det tror jeg på :sorry: Håper dette er gangen alt går! :smiley-angelic001
Jeg er ikke Sør-Odøling jeg heller, flytta hit i 2015, men da var jeg ikke sammen med kjæresten enda, men vi var gode venner. Lang historie, men jeg leide av faren hans da vi ble sammen noen måneder etter.

Det kan bli en veldig fantastisk en, men fallhøyden er stor. Så er redd for at det ikke går nå heller. Etter to aborter på kort tid, så kjenner jeg at det er litt skummelt å prøve igjen. Men man lever en gang, så er bare å hoppe i det :)

Så jeg er nok ferdig før deg ja, jeg er ferdig og ruger, i alle fall 12.mai :) Tenker jeg. håper på noen på frys nå også.

Hvor mange av kontrollene må mannfolket være med på?

Good to know!
Men min var med på sprøyteopplæring (om han måtte sette, om jeg freaka ut) og en kontroll på en lørdag, siden han kjørte.
Men er bare forsamtale og uttak han må være med på, og som han også må betale for timen.

Back
Topp