Stemmer det?

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Leste at jenter har høyere hjertefrekvens enn gutter. Jenter har ofte 150-160, mens gutter 130.
Leste også at gutter begynner å bevege seg tidligere enn jenter.
Stemmer dette på dere som har fått vite kjønnet? :)

Jeg har hørt det med hjertelyden tidligere... Så det tror jeg stemmer, men alle regler har unntak Når jeg gikk gravid med sønnen min hadde han hjertefrekvens på 163 alle gangene det ble målt.., Har ikke hørt det med at gutter beveger seg tidligere

D sies at d er slik, men har ingen forskning å støtte seg til. Stemmer på meg om d er riktig at dette er gutt. Kjente og spark mye tidligere, men nå er jeg 2. Gangs, så d hadde jeg gjort uanz:)

De sier så, men det er nok ikke før et godt stykke ut i svangerskapet. Og noen vil det jo ikke stemme på i det hele tatt. Min gutt ligger mellom 150 og 160 nå :)

Til meg stemte det. Dattra mi hadde 167 slag husker jeg, kjente spark i uke 21.. No er jeg 2. Gangs gravid så kjenner jo spark tidligere, nå er d gutt. Hjertefrekvens på 134 og kjente spark i uke 13!

Hjertefrekvensen har ligget på 150-160, så spent på det :) Må finne svangeskapsjournalen fra sistemann og se, mente å huske at guttene mine lå rundt 150, men lenge siden.

Jente. Tidlig og masse bevegelse. Lå på 160 :)

Jeg har alltid fått hørt det omvendte. lav = jente, høy = gutt. stemmer for mine to

Jm sa at det med hjertelyden ift kjønn gjelder først mot slutten av svangerskapet. :)

Back
Topp