stemmer det?

Shionage

Flørter med forumet
Hei lurer på med dere som vet kjønnet på babyen, stemte det med den kinesiske fødselskalenderen? Hos meg stemte det, Jeg var 37 år når babyen ble unnfanget, dette var i august, og ut fra kalender så skal jeg ha gutt, noe som ble bekreftet både på tidlig ul og på oul. Nå er det jo ansett 50/50, men spennende å høre om dette bruker å stemme eller :)

Stemte på førstemann men har sett at kartene er forskjellig fra nettsted til nettsted,så vet ikke hvem man liksom skal følge.

Stemte på førstemann men har sett at kartene er forskjellig fra nettsted til nettsted,så vet ikke hvem man liksom skal følge.
Ja da mister det jo litt mening om den ikke er likens :/ trodde det bare var 1, så kanskje bare flaks at jeg var inne på akkurat den

Stemte med første, men ikke denne gangen :)

Det stemte på mine to første men litt i tvil denne gangen. På kartet står det gutt og på ul mente han det kanskje var jente. Men får se litt senere ut i mnd om det et helt sikkert :p

Forrige gang stod det at jeg skulle få jente, men det ble gutt. Nå står det at jeg skal få gutt, så da får vi se om det kanskje blir jente :-) UL om 9 dager så da får jeg forhåpentligvis vite :-) :-)

Stemte denne gangen :-) husker ikke om de andre stemte :-)

Stemte ikke forrige gang, og stemmer heller ikke denne gang :) om du søker opp kinesisk fødselskart så er alle forskjellige. Så det er jo helt tilfeldig om det stemmer eller ei :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Det stemte på meg, MEN jeg tror ikke på sånt. Det er jo 50/50 sjanse, så sannsynligheten for at det skal stemme er ganske høy.

Jeg har alltid fått motsatt av hva fødselskartet viser!
Denne gangen var det jo rosa nesten hele veien, men nå kommer lillebror! :-)

Nei! Det stemte ikke med førstemann og det stemmer ikke nå heller med andremann

Back
Topp