tigergirl Forumet er livet 8 Jul 2010 #2 ja jorden kan inneholde mye bakterier,,, ville i alle fall brukt hansker..
S *Stella* Forumet er livet 8 Jul 2010 #3 Bruk hansker, og vask fingrene godt, i så fall. Blomsterbeddene våre er borettslagets kattekasser, så for meg er det helt naturlig å overlate disse til mannen i år...
Bruk hansker, og vask fingrene godt, i så fall. Blomsterbeddene våre er borettslagets kattekasser, så for meg er det helt naturlig å overlate disse til mannen i år...
tigergirl Forumet er livet 8 Jul 2010 #4 og slik jord som du kjøper på plantebutikken er ikke bra for gravide å jobbe med heller.
Speedsjarken Gift med forumet 8 Jul 2010 #5 Jeg ville nok ha overlatt det til mannen, nå har du en fin unnskyldning for å slippe :P
x1x~Roskva~ Glad i forumet 8 Jul 2010 #6 Bruk hansker og vask hendene godt etterpå, så er det ikke noe problem. Er selv arkeolog - dersom det var SÅ farlig å grave i jorda, så hadde ikke jeg kunnet jobbe under svangerskapet i hvertfall...
Bruk hansker og vask hendene godt etterpå, så er det ikke noe problem. Er selv arkeolog - dersom det var SÅ farlig å grave i jorda, så hadde ikke jeg kunnet jobbe under svangerskapet i hvertfall...