Ønskedrøm ♡ mamma til tre skatter ♡ Septembermødre <3 12 Okt 2012 #1 Om det var det det het ;-) Alder ved unnfangelse og mnd babyen ble født = hvilket kjønn.. Stemmer på mine to første ser jeg.. Noen fler??
Om det var det det het ;-) Alder ved unnfangelse og mnd babyen ble født = hvilket kjønn.. Stemmer på mine to første ser jeg.. Noen fler??
Mookie Glad i forumet VIP Septemberlykke 2015 12 Okt 2012 #3 Tja, stemte ikke med første, men med de to neste. Denne gangen skal jeg visstnok ha en jente til... Og det samme viste ringtesten. Så vi får se da! :D
Tja, stemte ikke med første, men med de to neste. Denne gangen skal jeg visstnok ha en jente til... Og det samme viste ringtesten. Så vi får se da! :D
Tina pusen Gift med forumet 12 Okt 2012 #4 Stemte på velsa, nå viser det at jeg skal få gutt, så blir spennende :)
Ønskedrøm ♡ mamma til tre skatter ♡ Septembermødre <3 12 Okt 2012 #5 Viser at jeg venter en gutt denne gangen, så blir spennende å se!!
Sommerfugl79 Elsker forumet 12 Okt 2012 #6 stemte på meg, nå viser den at jeg sskal få en jente, så det blir spennende:)