Stemmer det for deg?

Stemte ikkje her :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

stemmer ikke her...
men jeg er sikkert litt vanskelig, for jeg tilhører 3 ulike grupper...
Navnet er heller ikke bestemt så...kan umulig stemme :-P

Jeg klarte ikke helt å finne ut hverken hvilken kategori navnene på barna er i eller vi er i så ja...Men det morsomste med den der var jo kommentatorfeltet :-) Men joda jeg tror nok at navn gjenspeiler mye sosial bakgrunn, men kanskje ikke så mye hvilke fritidsinteresser man har.

Tror ikke det stemmer her ;)

Vi har valgt navn som det er få som heter, samt navnene har ingen betydning i forhold til andre navn, f.eks mitt som betyr nåde og styrke.
Kanskje vi har valgt "for nye" navn til barna ;)

noe stemte, noe stemte ikke fullt så bra :) Men jeg tror jeg fant gruppen jeg føler meg mest hjem i :)

Vi var opptatt av at navnet skulle fungere internasjonalt, men likevel være "norsket". Vi trodde vi var flinke, men viste seg at navnet vi hadde valgt betyr homo (som i skjelsordet) på russisk og serbisk....vanskelig å få det helt riktig med andre ord :-)

Hmm, litt usikker på hvilken gruppe, man hører jo ikke heeelt inn under noen av dem, gjerne. Men jeg fant navn som er blant de vi vurderer innunder 3 ulike kategorier, så stemmer nok ikke helt her ;-)

Synes det var litt vanskelig å finne en gruppe å passe inn i jeg, passa liksom litt i alle...

Back
Topp