Stemmer denne tabellen for dere?

Stinius

Gift med forumet
Sist svangerskap raste jeg opp i vekt og la på meg til sammen 17kg. Til nå har jeg gått opp 2,5 kg og er 17+1 i dag.

Syns det virker ut fra denne tabellen at man legger på seg helt fra starten av og at det dabber av, men det stemmer ikke helt på meg tror jeg...

Tabell for gjennomsnittlig vektøkning:
Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg
Uke 35 - 12,2 kg
Uke 37 - 13 kg
Uke 40 - 14 kg

Stemmer ikke helt for meg ,jeg er i uke 20, å er + 5kg.
gått fra 47-52. 

jeg vetikke om det kan ha noe med BMI'en min å gjøre.. jeg har en bmi på 18, normalt er 20-25.
men har lest at de som er undervektig skal legge på seg mere ? [&:]

Jeg mistet en del vekt i begynnelsen av svngerskapet pga oppkast og dårlig matlyst., er i uke 15+6 og har begynt å gå opp i igjenn. så nå er jeg der jeg startet på en måte.. men magen min har fremdeles blitt ganske så stor synes jeg da[;)] men jeg tror det er forkjellig fra person til person.,

Har vært mye dårlig jeg, så ligger fortsatt på -2 kg her..

+2 kg i uke 14..nå aner jeg ikke, vært syk og ikke klart noe særlig mat..men "normalen" om man kan si det sånn for meg de andre gangene har liggi på 20-25 kg opp[:'(][:'(] og jeg er i aktivitet og rører på meg. Så man får se hur et bærer i veg etterhvert. går av raskt igjen, men dog...

Stemmer ikkje heilt på meg, men eg fulgte min egen kurve sist og med dei 2 andre ble det 17 og 15 kg. Så eg tenker det blir noe slikt denne gangen også. Eg er ikkje så veldig bekymret for når eg går opp i vekt, så lenge eg kjenner at eg føler meg vel og legen og babyen er fornøyd[:)] 

Stemmer t meg ja..[:)]

Tror ikke det.. Da jeg var i uke 15 hadde jeg lagt på meg ca 2,5 kg. Men da veide jeg meg ikke på vekten på legekontoret som jeg har brukt hele veien.. Så det blir spennende å se på den vekten om noen uker [:)]

tror det er en ønskelig vektøkning....

jeg er 20 uker i morgen å lagt på meg 7 kg.
Med første la jeg totalt på meg 21 kg...... så nei, det stemmer nok ikke for mange [8D]

er midt i uke 16 og har lagt på meg ca 1kg...
gikk ned ca 2kg først da...

sist svangerskap gikk jeg opp ca 11kg totalt...

Stemmer ikke her.. Jeg ligger på det samme som jeg var før jeg ble gravid. [:)] SÅ vet ikke om et har med imn BMI. [&:] Ligger på 28.3 [&:]

stemmer vell fåreløbi ganske greit for meg :) har ikke veid meg på en stund nå da, så blir spennende å se neste gang jeg skal veies..

Stemmer ikke helt her, er i uke 16+3 og har lagt på meg 3 kg...men den der er jo bare veiledende da...

Nei, er 17 uker og har ikke lagt på meg noe. Men det gjorde jeg ikke før over uke 20 forrige gang heller, og endte da på 14 kg. Denne gangen har jeg ingen planer om å¨legge på meg like mye, i og med at jeg har litt å gå på:)

Back
Topp