Stemme eller ikke?

Pijah

Forumet er livet
Noen som IKKE skal stemme ved valget? Og hvorfor ikke?

den som tier samtykker....

Jeg skal iallefall stemme [:)] Det er ikke hver dag jeg får være med å påvirke min egen framtid på den måten [:)]

denne var det jammen meg ikke stor oppslutning om.. Må da være NOEN som har noe å si??? [8|]

Jeg skal stemme på mandag.

ORIGINAL: Kittekat

Skal stemme blankt, tenkte jeg.

Det er bra du skal bruke stemmen din i hvert fall! Men kan jeg få spørre hvorfor du skal stemme blankt?

ORIGINAL: Pijah

Skal stemme blankt, tenkte jeg.

Det er bra du skal bruke stemmen din i hvert fall! Men kan jeg få spørre hvorfor du skal stemme blankt?

Fordi samtlige partier har verdier jeg ikke ville tatt i med ildtang, og syns ikke det er riktig å "inngå kompromiss" på noe så viktig som landets fremtid.
Er litt picky på akkurat det der.[:)]

Enig i den. Dummeste argumentet jeg hører er "alle partier har jo NOE bra da, så da må man bare finne det som har flest ting man er enig i"... [8|]

Jeg skal stemme fordi jeg føler jeg må. Man burde jo engasjere seg litt. Mener jeg da...
Om man mener at alle partiene er noe dritt og bare lyver , så kan man jo stemme blankt... [;)]

jeg er ikke 100% sikker!! stemme skal jeg! men er ikke sikker på om det blir på et parti elle rom det blir blankt

skal ikke stemme..
Grunn : har ikke satt meg inn i hva hvert enkelt parti står for osv så vil ikke stemme kun for å stemme....

Sambo har sagt han ikke skal stemme.
Jeg prøver å mase, men jeg tenker at det kanskje er like greit, for om han stemmer kommer han til å stemme FRP, det gjorde han sist. Og det er vel kun innvandringspolitikken som gjør det, såvitt jeg har forstått. [:@]

ORIGINAL: bondekone

ska stemme
grunnen er at hvis en ikke stemmer så bør en også tie hvis ting ikke blir gjort som de vil
enig

Back
Topp