Stem,stem,stem

Hjeeeeeelp! Gått ned 10% fra istad [:-][:o]

JA, fanken! Åsso går dte jo 100 år mellom lvar gong eg får til å stemma[&:]
Men me tar dei i måro, når hans sine venner er på jobb og me sitter her å stemmer, mohaha mohahaha[;)]

ORIGINAL: lindis

JA, fanken! Åsso går dte jo 100 år mellom lvar gong eg får til å stemma[&:]
Men me tar dei i måro, når hans sine venner er på jobb og me sitter her å stemmer, mohaha mohahaha[;)]

Ja,hehehe [:D] Blir stressa jeg [:o]

Hvis dere åpner masse faner med den stemme sida før dere trykker på stem så kan dere stemme MANGE ganger!!! :) åpne så mange dere klarer føre dere trykker stem, og deretter gå igjennom og stem :)

what, hva har skjedd???? jeg har i allefall stemt igjen nå da, men herreguuud, dette går jo ikke ann...

Prøv det som står over her neste gang [:)] Kanskje det er det han gjør [8|]

huff, så ikke det før etter at jeg hadde stemt i sta selvfølgelig...[:'(] men kommer sterkere tilbake i morgen!! kjenner konkurranseinstingtet i meg virkelig våkner, blir så gira av sånne ting jeg altså!!!

ORIGINAL: Rapunsel

huff, så ikke det før etter at jeg hadde stemt i sta selvfølgelig...[:'(] men kommer sterkere tilbake i morgen!! kjenner konkurranseinstingtet i meg virkelig våkner, blir så gira av sånne ting jeg altså!!!

Hihi,enig.. Helt overgira jeg [:o][8D]

[:(][:(] Han må da jukse ?? er ikke mulig og så oss med SÅ mange på en time.. !

Nå er den avsluttet :((

neeeeeei[:(] dette tror jeg er valgfusk...[:'(]

Wæææ, nå leder han andre og jeg får ikke lov til å stemme! :(

ORIGINAL: Lussa88

[:(][:(] Han må da jukse ?? er ikke mulig og så oss med SÅ mange på en time.. !

Nå er den avsluttet :((

Får man ikke stemme mer? :O

Nei den er avslutta [:(] skjønner bare ikke hvordan det er mulig, det må jo være noe feil ?? er ikke det at de pizzaene er så dødsviktige liksom, men prinsippsak... [>:]

Nei den er avslutta [:(] skjønner bare ikke hvordan det er mulig, det må jo være noe feil ?? er ikke det at de pizzaene er så dødsviktige liksom, men prinsippsak... [>:]

Skjønner den! Helt sykt, da må ihvertfall en GOD del folk ha stemt!

ja , jeg mener vi leda med 60% mot 30 et eller annet ved 11 000 stemmer, og ved 13 000 stemmer vant han , og vi har jo aldri lagt inn så mange stemmer som de siste dagene liksom [8|]

ja , jeg mener vi leda med 60% mot 30 et eller annet ved 11 000 stemmer, og ved 13 000 stemmer vant han , og vi har jo aldri lagt inn så mange stemmer som de siste dagene liksom [8|]

Fikk ikke med meg at det sto antall stemmer jeg :s Dette vil jeg kalle juks ja :O

ORIGINAL: lillebebis

Fikk ikke med meg at det sto antall stemmer jeg :s Dette vil jeg kalle juks ja :O

mhm... stinoa hadd skrevet klage, og jeg kommer nok til og nevne det på en pen måte selv når jeg får mail om andreplassen...[X(]

Men herregud, vant ihvertfall Andre plassen , Tusen takk kjære dere... Høres ut som den dårlige taperen nå, [X(][8D]

ORIGINAL: lillebebis

mhm... stinoa hadd skrevet klage, og jeg kommer nok til og nevne det på en pen måte selv når jeg får mail om andreplassen...[X(]

Men herregud, vant ihvertfall Andre plassen , Tusen takk kjære dere... Høres ut som den dårlige taperen nå, [X(][8D]

Nei herregud, rett skal være rett! Det går jo faktisk ikke an at den skal ta igjen sååå mange % med så "lite" stemmer :s

Back
Topp