Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lussa88
ja , jeg mener vi leda med 60% mot 30 et eller annet ved 11 000 stemmer, og ved 13 000 stemmer vant han , og vi har jo aldri lagt inn så mange stemmer som de siste dagene liksom [8|]
ORIGINAL: lillebebis
ja , jeg mener vi leda med 60% mot 30 et eller annet ved 11 000 stemmer, og ved 13 000 stemmer vant han , og vi har jo aldri lagt inn så mange stemmer som de siste dagene liksom [8|]
Fikk ikke med meg at det sto antall stemmer jeg :s Dette vil jeg kalle juks ja :O
ORIGINAL: lillebebis
Fikk ikke med meg at det sto antall stemmer jeg :s Dette vil jeg kalle juks ja :O
mhm... stinoa hadd skrevet klage, og jeg kommer nok til og nevne det på en pen måte selv når jeg får mail om andreplassen...[X(]
Men herregud, vant ihvertfall Andre plassen , Tusen takk kjære dere... Høres ut som den dårlige taperen nå, [X(][8D]