Stem på navn til skjult forum!

Hva skal vi hete?

• Påskeeggene 2023

Votes: 8 15,1%
  • Påskekyllingene 2023

Votes: 3 5,7%
  • Påskeliljene 2023

• Aprilspirene 2023

Votes: 25 47,2%
  • Vårknoppene 2023

Votes: 5 9,4%
  • Vårspretne 2023

• Aprilbarna 2023

Votes: 18 34,0%
  • Aprilbøllene 2023

Votes: 6 11,3%
  • Aprilsmilene 2023

Votes: 2 3,8%
  • Vårlykke 2023

Votes: 12 22,6%
  • Påskeharene 2023

Votes: 2 3,8%
  • Aprilknoppene 2023

• Kindereggene 2023

• Aprillykke 2023

Votes: 16 30,2%
  • Aprilglede 2023

• Aprilskattene 2023

Votes: 11 20,8%
  • Aprilbabyene 2023

• Aprilgull 2023

• Antall som har svart
    53
  • Avstemningen er avsluttet .

Smågoth

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Takk for mange gode forslag i går, og siden da har vi klart å komme oss over 5k innlegg, godt jobba alle sammen! :D
Så da er det på tide å bestemme hva gruppen vår skal hete. Jeg lar folk stemme på opptil 5 stk hver, så får vi håpe vi får en klar vinner :p

Har stemt nå. Er ikke så kjempeaktiv i disse dager grunnet kvalmen...

Skal vi ha denne åpen lenger enn ut dagen, eller? Vi er definitivt flere enn 46 stk på terminlisten, men vet ikke om vi er så kjempemange flere. Vi har en som leder, men hvis flere stemmer eller forandrer på stemmene sine, kan en annen vinne! Spennende :D

Skal vi ha denne åpen lenger enn ut dagen, eller? Vi er definitivt flere enn 46 stk på terminlisten, men vet ikke om vi er så kjempemange flere. Vi har en som leder, men hvis flere stemmer eller forandrer på stemmene sine, kan en annen vinne! Spennende :D
Vi kan jo ta finaleavstemming mellom de fire øverste evt? Men jeg liker Aprilspirene jeg altså! Eller, egentlig liker jeg Kindereggene, siden det ikke har vært brukt de siste årene, og rommer både mars/april/mai og har psåkehenvisning med egg, hehe

Syns vi bare ska få tilgang på skjult så fort som mulig jeg :p syns vi har en verdig vinner, som har ledet hele veien

Ja vi har jo egentlig en vinner. Men hva skjer nå? Vet ikke hvordan dette funker :smiley-ashamed004
Tror vi venter på at forumansvarlig eller noen skal skrive et eget innlegg i forumet. I det innlegget står det beskrevet hvordan det foregår med skjult forum og regler for å bli med. Vi må også velge 2-3 tildelingsansvarlige, som blir ansvarlig for å legge folk til i skjult forum og sjekke om de oppfyller kravene. Noen som føler seg kallet? :D @Smågoth??

Tror vi venter på at forumansvarlig eller noen skal skrive et eget innlegg i forumet. I det innlegget står det beskrevet hvordan det foregår med skjult forum og regler for å bli med. Vi må også velge 2-3 tildelingsansvarlige, som blir ansvarlig for å legge folk til i skjult forum og sjekke om de oppfyller kravene. Noen som føler seg kallet? :D @Smågoth??
Ok! Jo altså jeg som henger her hele tiden kunne godt vært tildelingsansvarlig :p

Jeg kan også være tildelingsansvarlig hvis det trengs! :happy112

Back
Topp