Stem på den beste julegaven og vinn en julegave fra Babyverden!

Kallenavnikkevalgt

Andre møte med forumet
Farmors flotte strikke-sokker, en skrekkelig dyr designerveske eller kanskje en geit til noen som trenger den? Hva ønsker du deg aller mest til jul? Stem fram den beste julegaven på Babyverden! Vi plukker ut ti heldige vinnere av en fin og nyttig premie. For å være med i trekningen må du opprette et innlegg i tråden i tillegg til å stemme.
 
God jul fra oss i Babyverden! [:D]
 
Å lage en liten 2009-baby hadde vært den perfekte julegave! I wish...
 
En frivillig i Røde Kors eller en minefri skolevei
 
Kunne godt tenkt meg den bebisen jeg[;)] 
 
 
En diamantring så klart[:D]
 
en diamantring med frieri fra sambo...sukk!!
 
Jeg kunne godt tenkt meg et par raggsokker[:D]
 
Penger, fordi vi har kjempedårlig råd. Og får akkurat økonomien til å gå. Derfor hadde litt ekstra vært toppen! [:D][:)]
 
Helt klart en 2009 baby[:)]
 
Jeg ønsker meg å få sove lenge. Grunnen til det er at vi har hatt snekkere i hus i to måneder nå, og de er her presis klokken syv hver morgen.... når jeg da jobber helger i tillegg så er det ikke mye jeg har fått sovet de siste to månedene. Nå skal jeg jobbe frem til og med 2. juledag, så jeg håper å få sove litt de siste dagene av romjulen, før hverdagen er her igjen. 
 
Stemte faktisk penger, selv om det ikke akkurat er gave..Trenger de sårt nå som jeg skal flytte snart..
 
stemte sokker fra bestemor jeg.
 
En avslappende dag uten planer som kun tilbringes med de nærmeste!!!
 
 
Hadde gladelig ofret alle gavene mine for at sambo skulle fått vært her og feiret med oss, han er på jobb laaaangt borte..
 
Reiste 2. Desember og kommer ikke hjem før 10. Januar.. I denne tiden har han gått glipp av min 30-årsdag, vårt 10-årsjubileum, HELE advent-, jule- og nyttårshøytiden OG Elias sin 2-årsdag... [:(]
 
Jeg ønsker ingenting, jeg har nok...

Vi har veldig dårlig økonomi, men i jula syntes jeg heller at barna skal få gavene, og så lenge jeg har familien rundt meg, så har jeg alt det jeg ønsker.
 
en ring[:)]
 
En 2009 baby er det største, fineste og ikke minst det beste gaven jeg ville ha fått...
Men dessverre er ikke min samboer helt enig i den delen der.

Så for nå, så koser jeg meg med mine to små som jeg har vært heldig å få... Og kanskje en dag, kanskje en liten mulighet, å få en liten en til en gang i fremtiden...[:)]


Alltid lov å håpe og drømme...[:)]
 
En avslappende dag hadde vært noe..
Jeg er ganske så sliten nå om dagen da det bare er litt  under 1 mnd til termin,så å kunne slappe av hen hel dag uten å gjøre en ting hadde passet meg utrolig fint akkurat nå [:)]
 
Helt klart en minefri skolevei ja.........!!!!!!!!!
 
En frivillig i Røde Kors eller en minefri skolevei, men å få sove lenge i jula hadde vært godt det også [;)]
 
Burde vært mulighet for flere valg, haha.
Stemte penger, for det trenger vi ganske desperat.
Men hadde og vært herlig med en fridag, eller sove lenge.
(også ønsker jeg meg en 2009 baby i smug..)
 
Back
Topp