Stellevesker

lenemor

Forumet er livet
Noen som har kjøpt stellevesker ennå? Lurer sånn på hvilken jeg skal kjøpe jeg... noen tips?

Hmmm... Vanskelig det der [;)] Det fulgte med en stelleveske med vogna jeg kjøpte, men jeg vet jo ikke om den er praktisk eller ei...

Aller mest har jeg lyst på en stelleveske herfra

[link=http://www.petuniapicklebottom.com]www.petuniapicklebottom.com[/link]

syns de er så fine, men litt for dyre egentlig også er de vanskelig å få tak i her. Solgte de på den kule mage en stund.

Er det ikke så mange som snakker om Baby Bjørn stelleveskene?? Det finnes så mye fint! Men det er sikkert like mange meninger som det er vesker!

prøvde å spørre inne på generell, men der får jeg aldri noe særlig svar på innleggene mine... må nok spørre om penisstørrelser eller sette inn linker til "morsomme" videoer for å få respons... [;)]

Har du bilde av vogna di? Vil gjerne se den.. [;)]

ORIGINAL: lenemor

prøvde å spørre inne på generell, men der får jeg aldri noe særlig svar på innleggene mine... må nok spørre om penisstørrelser eller sette inn linker til "morsomme" videoer for å få respons... [;)]

Tror mange er litt klikkete der, de svarer bare på spm fra de dem "kjenner" og som sitter der fra morgen til kveld. Mitt inntrykk... Det er jo som regel de samme som svarer på mine ting også da...

joda, teutonia jeg har kjøpt.... kanskje de har stelleveske som passer - men vogna mi er fra 2003 den vet du, så kanskje de ikke har samme farger og sånt lenger...

Egentlig ikke så nøye, jeg har bare hørt at mange er misfornøyd med stelleveskene sine fordi de er for små, eller fordi de har for få rom.. og så tnekte jeg kanskje man kunne få tips om noen som er bra.

Har kikket på disse; http://www.reisebagen.no/ (proff eller multibagen)... men de er litt dyre...

den så kjempefin ut den! Skal jammen meg se om jeg finner en sånn en også etter hvert...

Har sett noen kule stellevesker på www.barnetrend.no , men de var DYYYYREEEE!! 1500 kr!!!!
Millitermønstra veske, åsså sto det "baby", "girl" eller "boy" på.. [:D]
Kommer vel bare til å ta ei vanlig stor veske jeg.. Får se litt når jeg drar ned for å "kalve", som samboer sier.. [:D]

ORIGINAL: Almyrida24

Har sett noen kule stellevesker på www.barnetrend.no , men de var DYYYYREEEE!! 1500 kr!!!!
Millitermønstra veske, åsså sto det "baby", "girl" eller "boy" på.. [:D]
Kommer vel bare til å ta ei vanlig stor veske jeg.. Får se litt når jeg drar ned for å "kalve", som samboer sier.. [:D]

har sett på stelleveskene der jeg også.. de har jo hatt noen av dem på tilbud i vinter, men jeg synes det er alt for dyrt å betale over 1000 kroner for en veske jeg!!

Ja det var virkelig blodpris altså.. [&:][:D]
Greit nok at det er dyrt å få baby, men det blir ikke billigere av å kjøpe stelleveske til 1500 kr..

ser på nettbutikkene nå at teutonia-veska koster 690 den også...

ORIGINAL: Pelota

her er vel linken du spurte etter inne på generell lenemor
http://www.landsend.com/cd/fp/prod/0,,1_2_678_67500_109422_87869_5:view=-1,00.html?sid=2577199611890140930&CM_MERCH=SRCH

Har ikke sett på stellevesker enda, bare vet at mange er misfornøyde med emmaljunga sin..

Takk skal du ha Pelota - du er en knupp!! [:D]

Vi har kjøpt denne i rød. Hentet den idag faktisk [;)] Det er kjempe god plass i den. Det følger også med en extra vanntett pose til våte ting. Stellematta var i veldig grei størrelse. Og så er den kjempe fin syns jeg [;)] Den kom på 288,- totalt inkl. porto!!!!!!!!!! Masse greie rom inni og utenpå.

ORIGINAL: Nøste77

http://www.landsend.com/cd/fp/prod/0,,1_2_678_67500_109422_87869_5:view=-1,00.html?sid=2577199611890140930&CM_MERCH=SRCH

Har ikke sett på stellevesker enda, bare vet at mange er misfornøyde med emmaljunga sin..

Vi har kjøpt denne i rød. Hentet den idag faktisk [;)] Det er kjempe god plass i den. Det følger også med en extra vanntett pose til våte ting. Stellematta var i veldig grei størrelse. Og så er den kjempe fin syns jeg [;)] Den kom på 288,- totalt inkl. porto!!!!!!!!!! Masse greie rom inni og utenpå.

Fikk du med monogram/navn da?

Har litt lyst til det, men jeg vet jo ikke om jeg får gutt eller jente... må finne på noe annet å skrive da.. mozartkula kanskje?? [;)]

Likte disse OIOI-veskene fra barnetrend jeg! Kostes 799 da, men de var jo spesielle da![:D]

ORIGINAL: Nøste77

Fikk du med monogram/navn da?

Har litt lyst til det, men jeg vet jo ikke om jeg får gutt eller jente... må finne på noe annet å skrive da.. mozartkula kanskje?? [;)]

Vi har ikke navn på nei. Jeg er enig med navn, men sambo er ikke det enda [8|] Og tenk om det plutselig kom en gutt da [:o]
Koster LITT extra for navn, men ikke mye.
Mozartkula hadde jo vært kult da [:D]

Back
Topp