Stellevesker :)

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Hvilken har du, og er du fornøyd?

Vi skal ha emmaljunga Edge duo vogn. Har egentlig lyst på stelleveska som har samme farge som vogna. Noen med erfaringer ang emmaljunga sine vesker?

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Ja, vi har Emmaljunga sport stelleveske (kjøpt i 2009), vet ikke om den modellen finnes enda, men elsker den :)
God plass, og litt nøytral, slik at mannen drasser rundt med den også. :)

Kjempe fornøyd, og så klart i samme farge som vogna :)

Hvilken har du, og er du fornøyd?

Vi skal ha emmaljunga Edge duo vogn. Har egentlig lyst på stelleveska som har samme farge som vogna. Noen med erfaringer ang emmaljunga sine vesker?

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Har endelig fått bestilt meg stelleveska til Edge'n, håper den kommer snart. Gleder meg som en liten unge, den gjør jo vogna sååå mye finere. :)

Jeg bestilte vesken som matcher vogna og den ser helt fin ut. Eneste jeg savner er et thermokammer til flasker.

Ja, vi har Emmaljunga sport stelleveske (kjøpt i 2009), vet ikke om den modellen finnes enda, men elsker den :)
God plass, og litt nøytral, slik at mannen drasser rundt med den også. :)

Kjempe fornøyd, og så klart i samme farge som vogna :)
Vi har sett på fargen dakar. Så blir nokså nøytralt :)
Tror nok vi velger den vesken. Var bare usikker på om den hadde god plass :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Fine vogna <3

Vedlegg

• 1409044336657.jpg
    1409044336657.jpg
    55,6 KB · Visninger: 69
Har emmaljunga sport mørk grå. Veldig fornøyd med den og god plass til det vi har med oss:)Valgte en nøytral slik at både jeg og mannen kan bruke den:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Emmaljunga et el annet. Fulgte med vogna

Vi kjøpte annet merke. Emmaljunga stellevesken som passet til vår vogn hadde ikke stelleunderlag, det var et must her! :)

Har storksak bobby på min bugaboo buffalo, veldig fornøyd:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har storksak bobby på min bugaboo buffalo, veldig fornøyd:)

Har du den lille som hører til også eller? Storksak sine er så fine!!
Har lyst på flere jeg hehe. Søstra mi får bli gravid så kan jeg kjøpe en i gave til henne:)

Har du den lille som hører til også eller? Storksak sine er så fine!!
Har lyst på flere jeg hehe. Søstra mi får bli gravid så kan jeg kjøpe en i gave til henne:)

Ja, men ikke brukt den så mye enda. Men selve veska er helt fantastisk:) Lett å holde orden og liker lommene utenpå til mobil etc:)

Har matchende stelleveske til Edge Duo-vogna vår. Helt ok, er med stellematte i vår og smålommer nedi.

Har en fra Lässig som er litt større med termobeholder til flaske. Desverre lukkes den med borrelås, heg føler meg derfor litt tryggere med Emmaljunga sin. Hadde jeg ikke ammet ville jeg nok prioritert en stor veske :)

Jeg har også Emmaljunga sin stelleveske, og den er jo både romslig, praktisk og fin nok :)
Men jeg må bare spørre, åssen organiserer dere nedi der? :P

Synes Emmaljunga sin er stor nok, og grei å ha orden i :) Eneste jeg ville hatt annerledes er ett isolerende rom for varm/kald drikke ;)

Jeg har også Emmaljunga sin stelleveske, og den er jo både romslig, praktisk og fin nok :)
Men jeg må bare spørre, åssen organiserer dere nedi der? :p

Fant fort ut min måte,
mobil/lommebok/helsekort/smoothiepose/nøkler i de små innerlommene,
bleier/klesskifte i den store innerlommen
tørrservietter/våtservietter/ullpledd/leker midt i vesken
termos og flaske i flaskelommene på endene
stelleundelag i den store utvendige lommen :)

Back
Topp