stellevesker

eia89

Betatt av forumet
Hei!

Utrolig at vi har kommet så langt at innkjøp av babyutstyr er aktuelt :) Hadde aldri trodd jeg kom til å komme forbi de første 12 ukene! ;)

Men, hvilken stelleveske skal dere ha? Jeg vil ha en stor en med mye plass, men som jeg også kan slenge over skuldrene uten at det ser ut som jeg skal på weekendtur ;)

Hvilken stellebag ser dere for dere at dere kommer til å kjøpe?
 
Gikk til innkjøp av vogn i går (Emmaljunga city cross black carbon 2013) og tenkte å kjøpe samme i stelleveske :) Virker som en greit str. også er det jo veldig praktisk med svart ;)
 
Og der var bilde av den :)
143119.jpg
 
Jeg har Ju-Ju-Be Be All fra forrige gang, men vil bytte denne ut nå og kjøbe Ryco Messanger. Hørt mye skryt av den. Var veldig fornøyd med Be All'en. Bare litt lei av fargene på den ;)
 
Har stelleveske fra forrige, og det er den som hører til emmaljunga edge duo, i brun :D
Fornøyd med den :D
 
Jeg skal ja en lycke-veske som stellebordet jeg:) en kjempefin brun en :)
 
Har en grå simo væske etter storebror! Men den er så godt brukt og slitt, at eg lurer på å kjøpe ny :)
 
Det er så vanskelig! :p hehe, vi har kjøpt Bugaboo buffalo vognen, den stellevesken som er fra bugaboo virker ikke så veldig god eller praktisl dessverre :/ Vil ha en stelleveske som kjæresten også kan "bære med stoltheten i behold" ;)
Vi får dra på jakt i morgen :)
 
Gikk til innkjøp av vogn i går (Emmaljunga city cross black carbon 2013) og tenkte å kjøpe samme i stelleveske :) Virker som en greit str. også er det jo veldig praktisk med svart ;)

Jeg har en sånn helt ny som aldri er brukt.. Kjøpte når jeg kjøpte samme vogn i vår.
Fikk en annen stelleveske som jeg bruker, så den andre ligger i skapet..
Bare si ifra hvis du er interessert?;)
 
Kjøpte dere den i Sverige også? Der fikk jeg den også på kjøpet til min Edge duo

nei, vi har valgt å kjøpe brukt for å spare litt på pengene.. men vi snakket om å kjøpe i sverige faktisk ja, siden ene butikken i karlstad tilbyd gratis hotel overnating ved kjøp av valgfri vogn til over 5000 sek :p
 
nei, vi har valgt å kjøpe brukt for å spare litt på pengene.. men vi snakket om å kjøpe i sverige faktisk ja, siden ene butikken i karlstad tilbyd gratis hotel overnating ved kjøp av valgfri vogn til over 5000 sek :p
Ok. Vi kjøpte vognen på Kattys babyshop i Strømstad. Fantastisk service og sparte ca et par tusen på å kjøpe der og greit å få med stelleveske og div inkl, som koster 7-800kr hvis jeg skulle kjøpt stelleveske utenom.
 
fikk pruta min ned i 3500,- helt grei pris, stelleveska var det styggeste men helt grei! fikk ønska model og farge og slikt, og den veska er jo egentlig stor og fantastisk, så dama bruker den til vanlig nå faktisk xD virker som god kvalitet og levetid!
 
fikk pruta min ned i 3500,- helt grei pris, stelleveska var det styggeste men helt grei! fikk ønska model og farge og slikt, og den veska er jo egentlig stor og fantastisk, så dama bruker den til vanlig nå faktisk xD virker som god kvalitet og levetid!

Mener du stelleveske til 3500..?
 
Ok. Vi kjøpte vognen på Kattys babyshop i Strømstad. Fantastisk service og sparte ca et par tusen på å kjøpe der og greit å få med stelleveske og div inkl, som koster 7-800kr hvis jeg skulle kjøpt stelleveske utenom.
Samme her :D
 
Back
Topp