stellevesker

Mulig jeg er gjerrig, men må få spørre hvem i huleste som bruker så mye penger på en bag som man skal oppbevare stelle og pleieartikler i for en kort stund?! Hvorfor holder ikke en ryggsekk til 300 kr liksom? :P

MissDolly skrev:
Mulig jeg er gjerrig, men må få spørre hvem i huleste som bruker så mye penger på en bag som man skal oppbevare stelle og pleieartikler i for en kort stund?! Hvorfor holder ikke en ryggsekk til 300 kr liksom? :P

du kjøper en du kan bruke som veske etter endt stelleperiode f.eks
jeg er gjerrig på ting til meg selv, og har aldri kjøpt noe annet enn billige hm-vesker. likevel frister det med en av de overnevnte

L86 skrev:

MissDolly skrev:

jeg er gjerrig på ting til meg selv, og har aldri kjøpt noe annet enn billige hm-vesker. likevel frister det med en av de overnevnte

Hehe, det er sant! :) Joda, da har jeg litt mer forståelse for galskapen. Men en bondeknøl som meg som aldri bruker veske syns fortsatt d er i dyreste laget altså! ;P

MissDolly skrev:

L86 skrev:

MissDolly skrev:

Hehe, det er sant! :) Joda, da har jeg litt mer forståelse for galskapen. Men en bondeknøl som meg som aldri bruker veske syns fortsatt d er i dyreste laget altså! ;P

det er hvertfall veldig greit å ha en det er lett å holde ting i system i. det var feilen vi gjorde sist, og siden jeg i tillegg er et rotehue ble ting lett borte.. kremt. så trenger noe litt mer stivere, med oppdelte "rom" denne gangen ;) 

Er fornøyd med min Simo "burberryrutete" stellebag jeg, holder fint til barn 2 og regner jeg med, god plass i den nå :) Fin stellebag, men 1600 for en, hadde jeg heller spart noen tusen til og kjøpt meg designerveske hehe ;) Men gidder ikke det heller, bare det er plass til diverse utstyr er jeg egentlig ikke intresert i vesker!!

Dyrt med stelleveske, men man bør ha en ordentlig en har jeg lært meg. Viktigere nå som det blir to bleiebarn her da. En med inndelte rom osv, så man finner fram fort. Spesielt når barnet blir litt større og det å skifte bleie er fryktelig fryktelig kjedelig og de helst vil bevege seg med bæsjen langt oppetter ryggen på et trangt stellerom :p

Husker ikke hvor eller hvilken side jeg så det på, men va ein plass man kunn meld sæ inn og da kunna man velg ka man fikk. Og et av valgan va ei fin stelleveske.

Tror faktisk at jeg blir å sy meg stelleveske. ;) Må bare finne det perfekte mønsteret først. Noen som har noen tips? Har sydd en snøggelbøggel (vognpose) tidligere og tenkte kanskje å sy en stelleveske i samme stoff (poplin) og stil.

Vurderer veldig sterkt å enten sy en selv eller få en god venninne til å hjelpe meg å sy en.

Har mønster på en i boken "Små kreasjoner til baby og dukken" av Anne Grethe Gaaserud, som jeg liker godt (minuset er at det ikke er stelleunderlag til den).

Back
Topp