Stellevesker

MissPhun

Blir kjent med forumet
Åssen stelleveske har dere, eller skal dere ha? Jeg får aldri bestemt meg.. Og jeg tenkte på å bestille over nett - så jeg burde vel få ut fingern snart (vet jo aldri  hvor lang leveringstid det er..)

Legg gjerne inn bilder og fortell hvor de er kjøpt, pris osv!! *Nysgjerrig*

 
ORIGINAL: Lillekaisa 30.07.07

Jeg har ikke bilde av min dessverre, men jeg kjøpte den på simo butikken i Bergen. 'sort, 2 ganske store rom, eget etui til skitne bleier, flaskevarmer, og stellematte...betalte 699,- for den[:D]


Simo-veske?
 
Mavi har jo en tråd der hvor hun har bestillt stelleveska si fra nettet..den var nydelig synes jeg..skal oxo bestille en sånn...
 
ORIGINAL: SiBeL

Mavi har jo en tråd der hvor hun har bestillt stelleveska si fra nettet..den var nydelig synes jeg..skal oxo bestille en sånn...


Ja, så den :) Fin stelleveske ja!
 
har stelle veske som fulgt med vogna jeg... basson roma... likte den kjempe godt..[:D]
 
ORIGINAL: lettliva

Jeg har kjøpt meg Baby bjørn stelleveske. Jeg ville ha hard variant - og syns denne var tøff. Kan jo nesten brukes som sminke koffert etterpå..hehe.

Den ser slik ut :




 
 
lurt[;)]
 
Back
Topp