Stellevesken

Junimamma20

Andre møte med forumet
Jeg lurer på hva dere skal ha i stellevesken til den lille? :-) Jeg har så smått begynt å pakke den, tenkte å ha den med på sykehuset når den tid kommer. Har hittil pakket nedi klær, bleier, gulpekluter, våtservietter, stellematte(følger med stellevesken).

Er det noe must haves dere bruker å ha i stellevesken? :P

25.06.2014 <3

Jeg har ei stelleveske liggende i bilen (til hjemreise fra sykehuset). Der har jeg bleier, våtservietter, gulpeklut, bepanthen, stellematte (som følger med), håndduk og gasbleie (for å legge over stellematten) og et skifteantrekk. Jeg har lang reisevei fra sykehuset, så greit å ha slike ting for hånden i løpet av turen :) Resten av tingene har jeg i sykehusbagen :)

Jeg har ei stelleveske liggende i bilen (til hjemreise fra sykehuset). Der har jeg bleier, våtservietter, gulpeklut, bepanthen, stellematte (som følger med), håndduk og gasbleie (for å legge over stellematten) og et skifteantrekk. Jeg har lang reisevei fra sykehuset, så greit å ha slike ting for hånden i løpet av turen :) Resten av tingene har jeg i sykehusbagen :)

Mulig jeg er dum nå, men hva er en gasbleie? Haha :-D

25.06.2014 <3

Med Storesøster hadde vi alltid 3-4 bleier, en pakke våtservietter (Coop Änglamark), Bepanthen salve, stor og liten gulpeklut, ekstra smokk, ekstra skift med klær, stellematte (som fulgte med veska), flanellsklut til å legge over stellematte så den ikke kjentes kald ut mot babyens hud og ekstra ammeinnlegg til meg. Dette hadde vi med oss når vi skulle ut på kafè, ut å trille tur, på besøk o.l. Fra sykehuset har vi så kort vei at det ikke er nødvendig med stelleveske.

Back
Topp