stelleveske

Jeanetta

Glad i forumet
for det par uker siden var det noen som la ut en link her , der man kunne bestille blandt annet stellveske.. med masse plass.. var 3 forskjellige farger man kunne velge..  rosa, mørkblå og lysblå...

bestemte meg for og bestille en sånn, men glemte og lagre i favoritter[:@]

kan noen hjelpe meg???skjønner noen hvem side jeg babler om???? pleace[:D]  hihi..

husker det var mange som ville bestille den[:D]

jippiiiiii:-) der er den jo:-) tuuuusen takk[:D]

Jeg liker fasong og plass, men sliter med stellevesker som ikkehar noen god opphengsmulighet på styret. Jeg går alltid å handler og ellers mye og da trenger jeg plassen under vogna til andre ting.

[:D]Jeg har også nylig bestilt denne...
Likte at det var tilbud på den lyseblå.....jeg venter og venter..
[;)]Håper du får bestilt din snart også....

jaa, de er kjempe fine:-) vesken bestilles i dag[:D]  i rosa[:D]

ORIGINAL: Monica

Jeg har den! Den er genial!!!

går det å henge den stelleveska over styre på vogna? he SO lyst på den stelleveska men reimane ser so korte ut...

ORIGINAL: biddy

ORIGINAL: Monica

Jeg har den! Den er genial!!!

går det å henge den stelleveska over styre på vogna? he SO lyst på den stelleveska men reimane ser so korte ut...

var dette jeg såg på også og så liker jeg best når de har knapper som holder dem på plass på styret;)

Jeg bestilte en lyseblå veske i går [:D] veldig spent på hvordan det går å henge opp veska på vogna, men dersom det ikke er med noen skulderreim med knapper så må det da vel gå an å feste på en skulderreim selv?? har jo skulderreima fra den gamle stelleveska mi som blir for liten når jeg skal ha med bleier og stasj til to unger[:)]

Jeg har sett nermere på bildene av veska nå, og på det ene bildet så ser reimene ganske lange ut, men på det bildet der de vises best så er de strammet inn til den korteste lengden. det eneste som mangler er knapper til å feste reimene over styret på vogna, men det er det jo ikke så stort problem å få festet på. Regner med at man kan få satt på knapper hos "Mister Minit" eller en annen lignende butikk [:D]

ja når du sei det så ser det san ut....men lange nåkk? ;P du får sei fra når du he fått di :)

Back
Topp