Stelleveske

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Lurer på hvordan stelleveske folket skal ha.. Jeg må ha ny, men er så usikker på valget.

Del gjerne dere som bare er innom her å leser :happy:

Kaos sekk

Vi hadde denne til første. Kjøpte den brukt på tise for 300 kr. Jeg ble aldri venn med den, og fant ingenting oppi der når jeg skulle skifte.

Stelleveske i skinn, Easygrow

Kjøpte denne brukt på tise for 250, liker den veldig godt. Finner det jeg skal og er enkel å bruke med begge barna.

Våtposer fra Elskbar
elskbar.com/da/vare-kategori/wetbags/

Har en del våtposer fra Elskbar, siden vi brukte tøybleier til første barnet. Kunne ikke bruke det på nr to pga alvorlig eksem, men planlegger å bruke på nr tre om jeg kan. Disse har vi så mange av, både flere store og små som ligger oppi den store stellevesken fra Easygrow for å bruke til klær som har blitt skitten eller våte, tøybleier osv. Mange av posene har vi løst i bilen og i barnevogna for å alltid ha med tre-fire bleier og en pakke våtservietter. Har brutk mye fra Elskbar generelt, liker veldig godt det merket. Og anbefaler badetrusene!!!

Hadde emmajunga stelleveske sist, syns der var helt ok, mye plass. Oppdaget etter 2 år et rom med glidelås jeg aldri hadde sett før :wacky: Men den ble alltid godt fylt opp, så tror vi bare gjenbruker den :)

Jeg har hatt ulike stellevesker, men ender alltid opp med å bruke min helt vanlige, store lycke-veske.. :angelic: ser egentlig ikke helt poenget med stelleveske? Kanskje hvis man har flaske-barn, men det har ikke jeg hatt...

Jeg har hatt en emmaljunga stelleveske som vi fikk med da vi kjøpte første vogna i sin tid, og oppdaget som Fjelljenta123 at den har utrolig mange rom og skjulte glidelåser! Så er sånn sett kjekk og rommer behovet. Tror egentlig det som har vært viktig her er om den er grei å henge på styret på vogna, så alt er lett tilgjengelig og plassen under vogna kan være til fx handleposer eller hva nå enn. Blir nok bare å bruke samme til lillebror.
De ryggsekk variantene ser kjekk ut, men får så fort spenninger i nakke hvis jeg går med sekk. Og den er kanskje klønete å henge på vogna?

Back
Topp