Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begge bagene er lette å finne frem i, de har mange rom, den store bagen har stellematte inkludert 
Hei!Jeg eeeelsker Kongens Sløjd All You Need BagDen kommer i 10 liter og 30 liter. Vi har begge to. Synes den lille er veldig praktisk når vi skal på korte turer ut eller på kjøpesenter (hvor vi bare trenger litt til bleieskift, drikke og litt snacks/mellommåltid og litt andre småting), men den store er praktisk når vi skal være borte en dag eller på overnatting, hvor man trenger å ta med litt ekstra (eller nå som vi får nr 2, og da får plass til begges stelleting oppi sammen)
Begge bagene er lette å finne frem i, de har mange rom, den store bagen har stellematte inkludert
Har hatt to ulike stellesekker tidligere (blant annet Kaos sin), men var ikke spesielt fornøyd med dem.
Synes det er greit å kunne henge på vogna. Da kan man kjøpe ekstra vognkroker (koster ikke allverdens)![]()
Nei, kan ikke brukes som sekk. Hvilken reklame sier det? Har ikke sett noe sted at det står at den kan brukes som sekkHei!
Jeg vurderer denne, men kan den brukes som sekk? Ser kun én justerbar skulderstropp og to vanlige håndtak, men i følge reklamen står det at den kan brukes som sekk og? I så fall virker den perfekt!

Hmm…mulig jeg misforstår teksten, men: ‘’Konges Sløjd Vognkroker gir deg to ekstra bære «hender» på tur med vogn, samt gjør at du kan få festet din utvalgte stelleveske til håndtaket på barnevognen din. Spesielt deg som helst kunne tenkt deg en vanlig veske, bag eller sekk som stelleveske, er det jo perfekt.’’Nei, kan ikke brukes som sekk. Hvilken reklame sier det? Har ikke sett noe sted at det står at den kan brukes som sekk![]()
Tror du har misforstått teksten jaHmm…mulig jeg misforstår teksten, men: ‘’Konges Sløjd Vognkroker gir deg to ekstra bære «hender» på tur med vogn, samt gjør at du kan få festet din utvalgte stelleveske til håndtaket på barnevognen din. Spesielt deg som helst kunne tenkt deg en vanlig veske, bag eller sekk som stelleveske, er det jo perfekt.’’
Tenkte på ‘’sekk’’ i sistesetningen, men godt mulig det blir denne uansettTror du har misforstått teksten jaDette er beskrivelse for vognkrokene. Det betyr bare at du kan henge stellebagen din (eller poser/veske) på vogna med disse vognkrokene
![]()
Ja, litt rar setning, men jeg tolker det som at de mener vognkrokene passer uansett om du bruker en veske, bag eller sekk som stelleveskeTenkte på ‘’sekk’’ i sistesetningen, men godt mulig det blir denne uansett![]()