Stelleveske?

Viktig poeng med at mannen mest sannsynligvis også skal bære på veska [emoji38]
Tenker at veska i de aller fleste tilfeller hører med vogna, så det er jo ikke akkurat som at mannen er nødt til å gå med en liten nett veske slengt over skuldrene heller akkurat ;) Men stellesekk hørtes faktisk praktisk ut, spesielt med tanke på når man er ute og går tur med babysele. Selv om jeg nok personlig mener en vanlig sekk ville gjøre samme nytten for mitt behov :)

Da høres det ut som en lur investering uansett :) Lykke til på veskejakten! Jeg tenker at den stooore fordelen med å få et januarbarn er julesalget og januarsalget!!!! :D Hvis man klarer å vente så lenge da.... rastløs..... ;)

Tviler på at jeg klarer å vente til Januarsalg med det da [emoji28] men har planer om å kjøpe på salg/rabatt, og ellers kjøpe ting brukt også [emoji1360][emoji2]

Vi har en som fulgte med vognå vi kjøpte brukt. emmaljunga sin. veldig fin og romslig. nøytral nok til at mannen kan bruke den også ;) den inkl. stellematte, det er jo praktisk :)

Har kjøpt en fra samme merke som vogna og som er i samme farge :knegg:(Stokke trailz black melange)

Back
Topp