Stelleveske?

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Lurer litt på om det er noen av dere som har kjøpt stelleveske allerede eller evt har fra før?

Er det noe spesielt dere ser etter og ønsker en stelleveske skal inneholde?

Holder på å kikke litt rundt [emoji2]

Jeg kjøpte en på wish av alle steder:hilarious: men den var veldig fin og av god kvalitet! Eneste er kanskje at jeg tror den er litt liten. Skal ha tøybleier, så tror jeg trenger litt større stelleveske da. Hvis jeg ser den blir for liten tror jeg bare jeg kjøper en vanlig veske. Da kan jeg få den så stor jeg vil. Føler det gjør samme nytten;)

Jeg hadde stelleveske til min forrige, men helt ærlig: waste of money! Like greit å bruke en vanlig sekk/nett om man bare skal ha med noen bleier, våtservietter og smokk.

Jeg har denne fra byStroom. Ikke av de dyreste og funket veldig bra :) viktigste er vel at den er romslig og har litt ulike rom for organisering tenker jeg :)

Vedlegg

• F0657D5C-1318-4956-B3AA-D2D7B2FB40FA.jpeg
    F0657D5C-1318-4956-B3AA-D2D7B2FB40FA.jpeg
    243,5 KB · Visninger: 28
Jeg har sett litt på nettet og kommer neppe til å bruke over 1000kr på stelleveske. Fant noen på Mimmis som var rimelige og så helt ok ut [emoji1360]

Tenker også at det er greit med litt plass og ulike rom for organisering, men trenger ikke koste skjorta heller liksom[emoji28]

IMG_0797.JPGIMG_0785.JPGIMG_0784.JPG

Jeg kikker og kikker og føler jeg ikke bet helt hva jeg skal se etter eller velge. Skjønner ikke vitsen i å bruke 1000-15000kr på en stelleveske, men er jo oftest de som er finest... [emoji849] har også kikket på wish og sett noen fine der, bla. En sekk.. men jeg vet ikke [emoji23]
Noen som har handlet og vil vise? [emoji16][emoji16]

Jeg kjøpte en på wish av alle steder:hilarious: men den var veldig fin og av god kvalitet! Eneste er kanskje at jeg tror den er litt liten. Skal ha tøybleier, så tror jeg trenger litt større stelleveske da. Hvis jeg ser den blir for liten tror jeg bare jeg kjøper en vanlig veske. Da kan jeg få den så stor jeg vil. Føler det gjør samme nytten;)

Bilde? [emoji16]

Har ei fra før, eneste jeg ikke har solgt sikkert :p
Kjøpte en slik veskeorganiserer greie på eBay som jeg har satt neddi for flere rom, når ungen ble større og det samme me klærne og bleiene var det enklest med det store rommet :) har små lommer på innsiden i vesken som ble brukt til småtteri som krem o.l :)

Jeg har aldri skjønt poenget med stelleveske... Hvorfor ikke bare bruke en veske du allerede har eller en sekk, et produkt som er funnet opp for at noen skal tjene ekstra penger etter min mening.

Jeg har skaffet meg en gratis aom de ga ut gratis på kiwi før. Har også en annen billig stelleveske som vi sikkert betalte 200/300 for bår vi ventet storebror. De trenger ikke å være de dyreste :)

Jeg har aldri skjønt poenget med stelleveske... Hvorfor ikke bare bruke en veske du allerede har eller en sekk, et produkt som er funnet opp for at noen skal tjene ekstra penger etter min mening.

Jeg har ikke vesker, da jeg ikke bruker vesker til vanlig [emoji28] så for min del vil jeg ha en stelleveske som er billig og inneholder litt forskjellige rom [emoji1360][emoji5]

Så blir en veske til under/ca 500kr

Det er helt sant. Men jeg synes det kan være greit med de adskilte rommene, og mange har termorom også, pluss en del andre ting som er nyttige. Kan såklart få det til i en vanlig veske også [emoji4] har ikke hatt stelleveske før, untatt med mellomste, og da oppdaget jwg hvor greit det egentlig var [emoji4]

Aldri hatt stelleveske. Har brukt den veska eller sekken jeg allerede hadde som passa best til formålet. Skal ha plass til litt skiftetøy og bleier, så ser ikke helt poenget med en egen veske.

Kjøpte en SkipHop Duo Double, fordi jeg fant den på halv pris. Synes derfor det var overkommelig for en litt større stelleveske tiltenkt tvillinger og som passer på tvillingvognen vi skal ha. Synes også det er praktisk med alle de ekstra rommene/lommene og inkludert stellematte i vesken. Og den ble godkjent av mannen, da den er helt nøytral sort. Tror ikke han ville gått med noen av mine vesker[emoji85] Spent på å få den i posten [emoji5]

Kjøpte en SkipHop Duo Double, fordi jeg fant den på halv pris. Synes derfor det var overkommelig for en litt større stelleveske tiltenkt tvillinger og som passer på tvillingvognen vi skal ha. Synes også det er praktisk med alle de ekstra rommene/lommene og inkludert stellematte i vesken. Og den ble godkjent av mannen, da den er helt nøytral sort. Tror ikke han ville gått med noen av mine vesker[emoji85] Spent på å få den i posten [emoji5]
Enig med deg, min mann hadde heller ikke gått med på en av mine vanlige vesker :p Vi skal ha en stellesekk fra lässig, i en grålig farge. Den var mannen også helt med på :)
Sekken må bare komme på lager igjen, er utsolgt nå.
Så kjekt at du fant en til tvillinger, med litt størrelse på!

Enig med deg, min mann hadde heller ikke gått med på en av mine vanlige vesker :p Vi skal ha en stellesekk fra lässig, i en grålig farge. Den var mannen også helt med på :)
Sekken må bare komme på lager igjen, er utsolgt nå.
Så kjekt at du fant en til tvillinger, med litt størrelse på!

Ikke sant[emoji5] stellesekk er nok superpraktisk!

Det er helt sant. Men jeg synes det kan være greit med de adskilte rommene, og mange har termorom også, pluss en del andre ting som er nyttige. Kan såklart få det til i en vanlig veske også [emoji4] har ikke hatt stelleveske før, untatt med mellomste, og da oppdaget jwg hvor greit det egentlig var [emoji4]
Ja nå skal det sies at jeg aldri har hatt noe flaskebarn, så sånn sett er det kanskje ekstra praktisk med tanke på ekstra rom - ikke bare plass til et par bleier og skift liksom :) Jeg angrer bare på at jeg brukte penger på å kjøpe stelleveske til førstemann da den aldri ble brukt :) Det samme med ullinnlegg også forsåvidt, men det er klart behovet er ulikt fra person til person!

Jeg har ikke vesker, da jeg ikke bruker vesker til vanlig [emoji28] så for min del vil jeg ha en stelleveske som er billig og inneholder litt forskjellige rom [emoji1360][emoji5]

Så blir en veske til under/ca 500kr
Da høres det ut som en lur investering uansett :) Lykke til på veskejakten! Jeg tenker at den stooore fordelen med å få et januarbarn er julesalget og januarsalget!!!! :D Hvis man klarer å vente så lenge da.... rastløs..... ;)

Back
Topp