Stelleveske

Jeg tok med meg mannen når vi fant stellebag. For meg var det viktig å ha en stellebag han også var villig til å bære på og hvor han hadde oversikten over hvor de ulike tingene var. Tror han satt veldig pris på akkurat det ;)

Jeg tok med meg mannen når vi fant stellebag. For meg var det viktig å ha en stellebag han også var villig til å bære på og hvor han hadde oversikten over hvor de ulike tingene var. Tror han satt veldig pris på akkurat det ;)
Dette prøver jeg også å ta hensyn til! Men det er bare en enda bedre grunn til å ha to :angel8 En han godkjenner, og en med plass til halve klesskapet :hilarious:

Jeg drømmer om en av de fra kaos. Men jeg får vel aldri lov av mannen å bruke så mye penger på en stelleveske.

Jeg tenker å gå for denne, Tinkafu. Det er en som man kan bruke som sekk også! perfekt for meg som venter tvillinger, da blir det mest praktisk med tanke på at jeg får to hender ledige!![emoji7]

IMG_2716.jpg

Har Emmaljunga sin, den er ganske stor så bruker den mest når vi skal ut å reise, i begynnelsen hadde jeg den vel med overalt men lærte fort at man trenger ikke 10 bleier med seg osv så bruker bare en liten veske/sekk [emoji4]

877EFB85-85A9-4465-8ECE-506D87DCCA93.png Sniker litt fra desember

Jeg ønsker meg denne, synes den virker praktisk samt at den er pen å se på :happy:

Sniker fra desember [emoji85]

Her var det mange gode tips [emoji4][emoji4] aner ikke hvilken vi skal velge [emoji85]

Skal ikke ha ny. Har en Emmajunga stelleveske som jeg har brukt til alle mine 3. Så den duger sikkert til fjerdemann også.
Man burde tenke på at den er romslig, grei å bære og at den har praktiske lommer/rom.

Min Emmaljunga stelleveske er romslig. Den har blandt annet et eget rom i middten hvor det ligger et stelleunderlag inni. Så når man er ute på reise kan man legge det under babyen og slippe å legge babyen rett på et «skitten» glatt stellebord med mulige bakterier.
Det har også en egen lomme for å ha en flaske i, hvor lommen er laget for å skulle holde varmen på innholdet i flasken lengre.
Den har flere rom innvendig og utvendig. Både store og små. Nettinglommer, vanlige små lommer, store lommer/rom med glidelås og knapper. Veldig praktisk, samtidig som den rommer en hel del så man kan få med seg både bleier, stelleprodukter, skifteklær, mat og flasker osv. Med lommer som gjør at man lett kan fordele tingene så den er ryddig og lett å finne sakene i når man skal ha dem.

Har kjøpt Storksak, svart romslig stelleveske[emoji56]

Har kjøpt stellesekken fra Kaos, den er jo super å bruke senere og - tøff sak med mye plass :-)

Back
Topp