Stelleveske

Maisen_88

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Noen som har kjøpt stelleveske? Hvilken har dere valgt?

Dere som har barn fra før, hva burde man tenke på før man kjøper?

Har ett barn fra før på 17 mnd og har aldri hatt en stelleveske. Syns mange stelleveske er så store. Alt kommer så klart an på behovet. Vi har ikke hatt veldig stort behov. Så jeg har kun brukt en Fjellräven sekk. Ikke optimalt og har ikke mange lure lommer osv. Men for oss fungerte det helt fint. Spørs om ikke jeg må finne en annen løsning når man plutselig skal ha med ting til to barn. Tar det når den tid kommer. :)

Man er veldig forskjellig, så det beste er vel å tenke gjennom eget bruk og hva man har behov for[emoji5] Vi har hatt stellevesken til vogna (stokke her også) og den har funket helt utmerket til vår bruk[emoji4] Vi syntes d var fint med veske som passet til vogna og som pappan også gjerne kunne bruke[emoji1305]

Vi hadde først en fra Emmaljunga, som hørte til vognen, men ble aldri helt fornøyd med den. Kjøpte derfor denne som heter June fra byStroom. Har ikke angret ett sekund! Den har mange praktiske rom og lommer, og den er fin nok til å bruke senere når man er ferdig med stelleveske også[emoji6]

IMG_3223.JPG

Har ett barn fra før på 17 mnd og har aldri hatt en stelleveske. Syns mange stelleveske er så store. Alt kommer så klart an på behovet. Vi har ikke hatt veldig stort behov. Så jeg har kun brukt en Fjellräven sekk. Ikke optimalt og har ikke mange lure lommer osv. Men for oss fungerte det helt fint. Spørs om ikke jeg må finne en annen løsning når man plutselig skal ha med ting til to barn. Tar det når den tid kommer. :)
Jeg har også tenkt at det kanskje er praktisk med en noe man kan ha på ryggen. Evt en veske som i tillegg har ryggreimer...

Synes det er viktig med mange lommer og rom så man får delt opp de forskjellige tingene skikkelig.

Vi fikk med stelleveske fra Stokke da vi kjøpte vogn, den var veldig praktisk til bagen, kunne klipse den på, men jeg syns den var for rotete inni.

Kjøpte derfor denne https://www.ellos.no/elodie-details/stelleveske-black-edition/1019407, og er veldig fornøyd med den. Ok størrelse, passer til alle vognene våre, mange smårom, da får jeg system, og en lomme som holder ekstra på kulde eller varme.

Wow, de fra tinkafu var lekre! Og de så store og gode ut, perfekt for en som alltid overpakker! Nå fikk jeg en eldre stokkeveske med når jeg kjøpte vogna, men det skader vel ikke med to? :oops:

Wow, de fra tinkafu var lekre! Og de så store og gode ut, perfekt for en som alltid overpakker! Nå fikk jeg en eldre stokkeveske med når jeg kjøpte vogna, men det skader vel ikke med to? :oops:

Back
Topp