Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også tenkt at det kanskje er praktisk med en noe man kan ha på ryggen. Evt en veske som i tillegg har ryggreimer...Har ett barn fra før på 17 mnd og har aldri hatt en stelleveske. Syns mange stelleveske er så store. Alt kommer så klart an på behovet. Vi har ikke hatt veldig stort behov. Så jeg har kun brukt en Fjellräven sekk. Ikke optimalt og har ikke mange lure lommer osv. Men for oss fungerte det helt fint. Spørs om ikke jeg må finne en annen løsning når man plutselig skal ha med ting til to barn. Tar det når den tid kommer.![]()
Oi, denne var veldig fin!Vi hadde først en fra Emmaljunga, som hørte til vognen, men ble aldri helt fornøyd med den. Kjøpte derfor denne som heter June fra byStroom. Har ikke angret ett sekund! Den har mange praktiske rom og lommer, og den er fin nok til å bruke senere når man er ferdig med stelleveske også[emoji6]
Vis vedlegget 258876
Vi fikk med stelleveske fra Stokke da vi kjøpte vogn, den var veldig praktisk til bagen, kunne klipse den på, men jeg syns den var for rotete inni.
Kjøpte derfor denne https://www.ellos.no/elodie-details/stelleveske-black-edition/1019407, og er veldig fornøyd med den. Ok størrelse, passer til alle vognene våre, mange smårom, da får jeg system, og en lomme som holder ekstra på kulde eller varme.
Stokke har ei sånnNoen flere med sekk tips? Gjerne veske med ryggreimer i tillegg...
Takk for bra tips, det var noe sånt jeg tenkteStokke har ei sånn![]()
Noen flere med sekk tips? Gjerne veske med ryggreimer i tillegg...
Veldig fine!! Takk for bra tipsSjekk ut Tinkafu[emoji6]