Stelleveske?

Bleier, våtservietter, stelleunderlag, poser til brukte bleier, salve, gulpekluter, skift, flasker, (termos med varmtvann, dispenser til mme-pulver, hvis det ikke er micro dit vi skal) ferdigblandet mme, strikker, bind, leke..... Barnet er 3 mnd

Vi er vel nede i bleie, våtservietter, smootie og drikkeflaske.
Han er 15 mnd, så strengt tatt har jeg lagt vekk stelleveska og lagt det i min egen veske.

Bleie, våtservietter, liggeunderlag til skifting. En ren body, en ren bukse.
Smoothie, vannflaske. På lengre turer har vi også med termos med kokt vann og mme pulver

Han er 9 mnd

Bleier, våtservietter, stelleunderlag, poser til brukte bleier, salve, gulpekluter, skift, flasker, (termos med varmtvann, dispenser til mme-pulver, hvis det ikke er micro dit vi skal) ferdigblandet mme, strikker, bind, leke..... Barnet er 3 mnd

Aaah, takk for tipset om poser til brukte bleier :D Det hadde jeg nok måtte lære på den vanskelige måten :laughing002

Hun er snart 9 mnd. Innholdet er som følger:
☆ Bleier, salve, tørre servietter og hjemmelagde våtservietter, stor flanellsklut til stelleunderlag og bleieposer.
☆ Våtpose med to skift til mini. Gulpeklut.
☆ Bitering og en liten leke
☆ Matpakke; smoothie/grøtpulver/maispops/fruktbiter og drikkekopp med vann
☆ Ammesalve, Paracet/naproxen, bind, brillepusse-servietter, helsekortet til mini.
☆ Ringslynge

Min er straks 13 mnd og vi har:
- Tøybleier, vaskeklut, våtpose og bind
- Stelleunderlag og flanellklut
- Helsekort
- Ett klesskift
- Drikkeflaske til babyen
- Smoothie og noe annet å bite på

Snart 1 år. Bleier, våtservietter, tørrservietter og babyolje, bleieposer, sårsalve, klesskift, gulpeklut, bitering, leke, drikkeflaske, smoothie/maispinner evnt annen mat, paracet stikkpiller, solkrem, helsekort.

Til mamma: paracet, bind, OB, lommebok, mobil, nødlader

Back
Topp