Stelleveske

Hoppetau3

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Noen som har en praktisk og fin stelleveske å anbefale?
Synes det er så mye å velge mellom og vanskelig å velge når jeg bare kan se på dem på nett. Finnes ikke butikker med utvalg av sånt her jeg bor

Kanskje enklere hvis folk vet hvilken type stelleveske du ser etter? Typisk stelleveske-look, ryggsekk, mer veskeaktig? :)

Kanskje enklere hvis folk vet hvilken type stelleveske du ser etter? Typisk stelleveske-look, ryggsekk, mer veskeaktig? :)

Tror jeg har lyst på en som ser mere veske ut og kanskje i skinn/imitert skinn. Men er ikke så nøye. Må være praktisk. Er veldig åpen for forslag her altså :D

Jeg har veldig lyst på KAOS sin ryggsekk denne gang. Fordi det er praktisk å kunne slenge på rygg og den er pen. Pluss for at den kan brukes på jobb etterpå[emoji6]

Hvordan tenker du inni da? Et rom, flere rom, store/små rom, egen plass til stellematte, plass til flaske?
Størrelse?

Hvordan tenker du inni da? Et rom, flere rom, store/små rom, egen plass til stellematte, plass til flaske?
Størrelse?

Den forrige stellevesken jeg hadde hadde mange rom og syntes det ble mere rot enn ryddig av det. Kanskje fordi vesken var veldig myk. Mulig det er bedre om den er litt stiv.

Vanskelig det der altså.

Back
Topp