Stelleveske

Image1518976183.337110.jpg

Vi endte opp med denne [emoji5] mange fine stellevesker dere har kjøpt/fått da! [emoji1]

Det aller beste -og viktigste- med en stelleveske er i mine øyne at man IKKE trenger å bære den!
Så for meg er det viktig at det er en lett sak som kan henge på håndtaket til vogna. Jeg trodde jeg skulle få meg en ny og fancy stelleveske denne gangen, men kommer faktisk til å bruke den jeg arvet til forrige barn. Det er en kjempeanonym, sort stellebag fra Teutonia som er lett og som festes/fjernes veldig lett fra håndtaket - den fungerer også fint om det er mannen som skal bruke.

Jeg syntes det er så mange upraktiske, fæle stellevesker. Gjerne utsmykket fra ende til annen med de mest jålete, grusomme detaljer tenkelig. En i skinn hadde jo vært fantastisk, men de jeg har funnet er shiiiiitdyre (2-4 tusen), alt for store og tunge. Så nei, da takker jeg meg til et veldig kjedelig og praktisk alternativ, også denne gangen :p

Lurer på å velge noe litt annerledes denne gangen. Syns Tinkabag ser interessant ut. Kan henge på styret uten å være i veien og dingle ned i knehøyde. Men allikevel plass til bleier, våtservietter, engangsunderlag, flasker, skift og ammeinnlegg. Tror det kan gjøre at jeg ikke fyller opp veska med rot som jeg ikke trenger.

Vis vedlegget 244392 Vis vedlegget 244391

Disse har jeg også sett på. Virker veldig praktiske om man får med seg det man trenger oppi der! :happy:

Det aller beste -og viktigste- med en stelleveske er i mine øyne at man IKKE trenger å bære den!
Så for meg er det viktig at det er en lett sak som kan henge på håndtaket til vogna. Jeg trodde jeg skulle få meg en ny og fancy stelleveske denne gangen, men kommer faktisk til å bruke den jeg arvet til forrige barn. Det er en kjempeanonym, sort stellebag fra Teutonia som er lett og som festes/fjernes veldig lett fra håndtaket - den fungerer også fint om det er mannen som skal bruke.

Jeg syntes det er så mange upraktiske, fæle stellevesker. Gjerne utsmykket fra ende til annen med de mest jålete, grusomme detaljer tenkelig. En i skinn hadde jo vært fantastisk, men de jeg har funnet er shiiiiitdyre (2-4 tusen), alt for store og tunge. Så nei, da takker jeg meg til et veldig kjedelig og praktisk alternativ, også denne gangen :p

Gode poeng! Jeg syns også mange stellevesker er utrolig dyre [emoji27] den jeg endte opp med til slutt kosta 300 kr på tilbud da [emoji1] svart og enkel den også [emoji4] sist jeg fikk barn var jeg helt alene om det, og hadde ingen mann jeg måtte ta hensyn til [emoji28] jeg syns det ble hakket vanskeligere når jeg måtte finne ei som mannen i hus kan bruke også [emoji23] men det gikk til slutt!

Ja! Veldig fornøyd [emoji1] skal være flere lommer i den og en termoflaske med også [emoji4] vet ikke helt om jeg får bruk for termoflaske da, men sikkert greit å ha i tilfelle [emoji4]

Håper du blir fornøyd :) Mye er jo sikkert vanesak, men den der var liksom etter min smak, det skader jo virkelig ikke at det var en fin pris på den heller :D

Back
Topp