Stelleveske..

S-Ka

Betatt av forumet
Ja, jeg er kanskje tidlig ute. Men vet dere hvilken stelleveske dere vil/skal ha? Har dere allerede en dere er fornøyd med?
Forrige gang endte jeg opp med å kjøpe fire forskjellige, men jeg ble aldri helt fornøyd. Derfor tenker jeg at jeg denne gangen skal innhente litt tips og erfaringer før jeg bestiller en.
Post gjerne link/bilde og fortell litt om den hvis du allerede har en du er fornøyd med [emoji4]
 
Jeg har en fra Skip Hop som jeg er veldig fornøyd med. Vant den på en blogg 1 år før jeg ble gravid [emoji23][emoji23] Hadde tenkt å gi den vekk i gave, men synes den var så fin at jeg valgte å beholde den [emoji4]
Har dessverre ikke bilde [emoji85]
 
e49905648c47115c82f8b3ca21e9f5e5.jpg


Jeg har denne, Ju-Ju-Be BFF, og den er akkurat det; min BFF! Fantastisk veske, er så fornøyd [emoji106] Og den finnes i mange andre mønstre altså [emoji12]
Når vi fant ut vi skulle ha nr 2 så kjøpte jeg meg en som er hakket større også, som jeg foreløpig bruker som en liten weekend bag til meg selv [emoji57] og det beste er at de kan vaskes i maskin [emoji7]
 
Har den som fulgte med vogna, og den var helt ypperlig! Etterhvert gikk vi over til en liten barnesekk, fordi vi hadde ikke noe mer behov! [emoji14] vet ikke om jeg gidder investere noe mer denne gangen heller [emoji85][emoji23]
 
e49905648c47115c82f8b3ca21e9f5e5.jpg


Jeg har denne, Ju-Ju-Be BFF, og den er akkurat det; min BFF! Fantastisk veske, er så fornøyd [emoji106] Og den finnes i mange andre mønstre altså [emoji12]
Når vi fant ut vi skulle ha nr 2 så kjøpte jeg meg en som er hakket større også, som jeg foreløpig bruker som en liten weekend bag til meg selv [emoji57] og det beste er at de kan vaskes i maskin [emoji7]

Hvor kjøpte du? Ebay? [emoji5]
 
Jeg bruker bare en vanlig veske. Fungerer vel så godt:happy:
 
Sniker fra prøverbobla :)
Jeg har denne som jeg kjøpte på ebay.. Utrolig fin, god plass og kostet bare 280kr når jeg kjøpte den. Kjempefornøyd med den, og gleder meg masse til å ta den i bruk når vi lykkes med graviditet! :)
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2017-11-16 kl. 13.19.05.png
    Skjermbilde 2017-11-16 kl. 13.19.05.png
    386,7 KB · Visninger: 69
  • Skjermbilde 2017-11-16 kl. 13.21.24.png
    Skjermbilde 2017-11-16 kl. 13.21.24.png
    716,1 KB · Visninger: 76
Har Storksak Elizabeth, den rommet nok for min del. Kommer sikkert til å bruke den nå også. Litt dum i regn men den er såpass liten at den får plass under vogna :)
 
Tusen tusen takk for mange gode tips, nå skal jeg se litt nærmere på alle sammen og se om jeg får bestilt meg en [emoji1303][emoji4][emoji4]
 
Sniker fra prøverbobla :)
Jeg har denne som jeg kjøpte på ebay.. Utrolig fin, god plass og kostet bare 280kr når jeg kjøpte den. Kjempefornøyd med den, og gleder meg masse til å ta den i bruk når vi lykkes med graviditet! :)

Har du link? Prøvd å fylle den og se om den er god å bære? Er stroppene veldig tynne?
 
Har brukt en Fjallraven Kånken, lett å ha oversikt i når man åpner den og passe stor. Jeg liker dessuten å kunne bruke den som ryggsekk når jeg bruker bæresele. Har litt lyst på en Voksi Ida Ising denne gangen, virker fin å ha i tillegg.
 
Sniker fra prøverbobla :)
Jeg har denne som jeg kjøpte på ebay.. Utrolig fin, god plass og kostet bare 280kr når jeg kjøpte den. Kjempefornøyd med den, og gleder meg masse til å ta den i bruk når vi lykkes med graviditet! :)

Har du link?[emoji2]
 
Kommer nok til å bruke Fjellraven Kånken som jeg bruker som jobbsekk nå.. tenkte sy noen etui til bleiene og annet som jeg tenger siden det bare er en stor lomme innvendig!
 
Jeg arvet vogn og stelleveske sist. Hadde aldri noe problem med den stelleveska, bare slang alt oppi der uansett. Null orden i sysakene :p

Det viktigste for meg er at den kan henges på vogna og at jeg veldig lett kommer til når jeg trenger noe. Brukte aldri egen veske til meg sist, så viktig med lett tilgjengelig rom til tlf og lommebok ;)
 
Har du link? Prøvd å fylle den og se om den er god å bære? Er stroppene veldig tynne?
Nei, syns ikke stroppene er vonde eller ubehagelige å bære.. :) Kan legge ut link imorgen, må på pc hvis jeg skal finne linken i kjøpshistorikken min:)
 
Back
Topp