Stelleveske

annth

Glad i forumet
Jeg er gravid for 2 gang og jeg er veldig misfornøyd de stelleveskene sist.
Jeg ønsker derfor ikke gjøre noen bomkjøp denne gangen.
Jeg har hatt stelleveske fra Bystroom og ryco og var ikke fornøyd.

Jeg har sett litt Kaos sin sekk og storsak har også noen fine stellevesker.
Jeg vil gjerne ha en stelleveske som har litt romslig plass og kan ha plass til noen saker til storebror også.

Har noen anbefalinger å komme med på denne stelleveske?

Jeg er veldig glad i skip og hop duo signatur. Venter nå nr to, blir 16 mnd mellom dem og har kjøpt skip og hop duo dobbel så jeg får plass til utstyr til begge to.

Jeg har kaos sin og er ganske fornøyd![emoji2] Veldig kjekt at den er ryggsekk (genialt når man bruker bæresele å slippe ha den på skulderen), men samtidig har den jo stropp til skulder/vognstyret. Bra med plass, fine små rom/lommer. Det eneste som plager meg litt er at den jo er i tekstil og dermed ikke så veldig god i regnvær, og så har en strikk på en lomme røket (aner ikke om jeg har vært uheldig eller om det er kvaliteten)
Hadde nok uansett valgt den igjen[emoji1360]

Veldig fornøyd med Stokke sin som kan være både veske og ryggsekk!
Litt dyr, men verdt pengene.
Veldig fin og også praktisk [emoji1305][emoji4]

Jeg er veldig glad i skip og hop duo signatur. Venter nå nr to, blir 16 mnd mellom dem og har kjøpt skip og hop duo dobbel så jeg får plass til utstyr til begge to.
Takk for tips. Jeg har også sett på den. Jeg må også plass til bleier og mat til eldstemann i stellevesken.

Jeg har kaos sin og er ganske fornøyd![emoji2] Veldig kjekt at den er ryggsekk (genialt når man bruker bæresele å slippe ha den på skulderen), men samtidig har den jo stropp til skulder/vognstyret. Bra med plass, fine små rom/lommer. Det eneste som plager meg litt er at den jo er i tekstil og dermed ikke så veldig god i regnvær, og så har en strikk på en lomme røket (aner ikke om jeg har vært uheldig eller om det er kvaliteten)
Hadde nok uansett valgt den igjen[emoji1360]
Hei, jeg har også sett på den også. Er det plass til utstyr til 2 barn. Jeg må også plass til bleier og evt mat til eldstemann i enkelte ganger?

Hei, jeg har også sett på den også. Er det plass til utstyr til 2 barn. Jeg må også plass til bleier og evt mat til eldstemann i enkelte ganger?

Kan ikke tenke meg det blir noe problem :) Men kommer kanskje litt an på hvor mye du har til minsten. Når min er stappet full har jeg i hovedrommet i sekken:
- stellematte (ikke den som fulgte med, har en med memory foam, tar mer plass)
- 5-6 bleier, våtservietter, bleieposer
- et helt klesskift til lille
- myggnett til vogn
- plysjpledd
- rangle
- Ulldress/lue/votter
- solbriller, lommebok, et par Muslibarer/proviant, camelbackflaske - alt dette til meg

Så om du tar feks pledd til lille eller egen vannflaske ut av den beregningen tipper jeg det er det god plass til mat og bleier til eldstemann, kanskje et lett skift også [emoji1360]

Jeg er gravid for 2 gang og jeg er veldig misfornøyd de stelleveskene sist.
Jeg ønsker derfor ikke gjøre noen bomkjøp denne gangen.
Jeg har hatt stelleveske fra Bystroom og ryco og var ikke fornøyd.

Jeg har sett litt Kaos sin sekk og storsak har også noen fine stellevesker.
Jeg vil gjerne ha en stelleveske som har litt romslig plass og kan ha plass til noen saker til storebror også.

Har noen anbefalinger å komme med på denne stelleveske?

Bruk en vanlig sekk og ha heller flere små mapper inni. Mer praktisk å kunne ta den på ryggen. ;)

Takk for tips. Jeg har også sett på den. Jeg må også plass til bleier og mat til eldstemann i stellevesken.

Nå har jeg ikke tatt den i bruk ennå (er i uke 34), men veldig fornøyd med romsligheten og utseende. Så er det litt smak og behag om man foretrekker veske eller sekk. Grunnen til at jeg valgte veske var at jeg synes den er mer oversiktlig (masse separate rom og lommer) og har veldig ofte vogn med ut og da er veska veldig grei å ha der. Så vil anbefale deg å tenke igjennom hvordan du skal bruke den ift hva som er mest praktisk for deg :)

Back
Topp