Stelleveske!!!

Mackenzie87

Betatt av forumet
Hvilken stelleveske har du valgt og hvorfor? :) Jeg har såå lyst på Skip Hop Duet, men er den verdt pengene? Noen som har den? :)

Fra før av har jeg en av de klassiske til simo, men den begynner å bli sørgelig slitt. En annen ting er at jeg syns det er litt vanskelig å få tak i ting i den pga "lokket"....

Hjelp hjelp ;)
 
Har emmaljunga sin. Ble sånn bare pga det var enkelt,men er veldig fornøyd med den da! :)
 
Jeg har en Storksak Gigi Chocolate som jeg vant her inne på BV :Heartred Er veldig forelsket i den :love2
 
Fulgte med stelleveske til vogna, emmaljunga exclusive. Men det er hvitt lær, så jeg tenkte at den skal få henge på vogna så ikke den skal bli så stygg. Så jeg lot pappaen velge en litt mindre feminin i tillegg. Helt ålreit.

Men liker emmaljungaveska veldig godt :)
 
Vi har tenkt å kjøpe en Kaos stelleveske. Den kan brukes som vanlig ryggsekk etterpå og er veldig pappavennlig.
0fa9342abc5b8d35d52f2d2c145f71dd.jpg
 
På jakt etter stelleveske selv jeg. Noen som har gode tips som passer til emmaljunga double viking?
 
Fulgte med stelleveske til vogna, emmaljunga exclusive. Men det er hvitt lær, så jeg tenkte at den skal få henge på vogna så ikke den skal bli så stygg. Så jeg lot pappaen velge en litt mindre feminin i tillegg. Helt ålreit.

Men liker emmaljungaveska veldig godt :)
Jeg også har likt den veldig godt! Spesielt den ene men husker ikke hva den het:) Det var mørkeblå med mønster og hvitt skinn! Åh så fin! Men solgte den med vognen, blir ikke emmaljunga denne gangen siden vi har to vogner fra før. Hehe! ;)
 
Vi har gått for en fjellrävensekk. Med vond rygg og nakke er det godt med noe som sitter ordentlig på, og en mindre ting å bære på skuldra. Litt dårlig med lommer men det er det verdt [emoji5]
 
Noen som har prøvd Beemoo sin stelleveske? Nå begynner det å bli på tide for meg og å handle en stelleveske[emoji28]
 
Jeg lurer på om jeg skal skaffe meg en Fjällräven-sekk, av typen med tykke stropper som jeg kan bruke som stelleveske. Kommer til å bruke en del bæretøy, og da kan skulderveske være litt tungt.
 
Kjøpte emmaljunga outdoor som passer til vognen. Men de hadde ikke blå inne og så bare rart på meg når jeg fortalte at det var 3 uker til termin så å bestille og få den i uke 17 var uaktuelt. Tror de mente jeg var helt gal som ikke hadde kjøpt før [emoji13] så endte opp med en annen farge, han i butikken var ikke helt fornøyd med det heller [emoji23]
 
e0cfbd15bbfd9ff6c916977536009fc9.jpg


Denne har vi, bare i svart :) Veldig fornøyd! Den er romslig og fin, og mannen synes til og med at den ikke er altfor damete og kan fint bruke den [emoji14]
 
Back
Topp