Stelleveske

Trultemor2016

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Hva slags stelleveske skal dere ha? Har litt lyst på ryco Stella stelleveske, noen med erfaring fra den? :)

Jeg har den som hører til Emmaljunga vognen vår :-)

Har en SkipHop Pronto som rommer bleier, våtservietter, salve, antibac, et skift og en stellematte. Den putter jeg oppi sekk / veske eller henger bare på vogna.

Har og en JuJuBe Be Spicy fra sist, stor og med mange rom, men synes det er enklere å pakke i separate poser og kunne sjonglere på hva jeg kan ta med i passende veske / sekk, enn å ha ting i egne lommer.

Har sikla lenge på både Storksak Elizabeth og KAOS ransel.

Her ble det til slutt Storksak Sofia (på salg heldigvis!!). Blir en del reising og pendling med den lille, så trengte en som rommer mye og som tåler mye. Svinedyr:o Men, kan brukes som reiseveske når bleieperioden er over:)

Her ble det Bystroom Aida i svart:) Den er pen å se på, kan eventuelt brukes som en stor veske, og veldig romslig:) men kanskje ikke så veldig mannevennlig, så må kanskje vurdere å kjøpe en til siden sambo skal ha mesteparten av permisjonen..
ImageUploadedByBV Forum1467373663.151237.jpg

Kjøpte svart Emmaljunga som passer til vogna :)

Vi har kjøpt Ryco Deluxe everyday messenger bag. Tror den er lik som Stella. Den virker romslig og fin. Ikke brukt den enda, men er foreløpig veldig fornøyd. Henger fint på vogna og passer til både gutt og jente :)

Ja var det jeg likte så godt med Stellaveska. Det skal være noe både jeg og sambo vil gå med. Ikke er jeg så pyntete av meg og han er veldig "mannemann" så må ha noe han også vil bruke og denne lika faktisk han også. :)

Ja, min sambo er veldig fornøyd med denne og gleder seg til å gå med både babyen og veska på armen :)

Har kjøpt Storksak Noa black (ikke den i skinn). Den virker veldig grei. Er spent på om jeg får god bruk for den egne organiseringsvesken som hører til eller om den vil være i veien. Jeg synes den virker veldig praktisk nå, men jeg må vel skaffe meg litt erfaring også =)

Kjøpte den helsorte som matcher Emmaljunga vogna vår <3
Hadde samme modell i annen farge i til storebror også og vært veldig fornøyd med den så ingen tvil om hva vi skulle velge her

Den var kul! Viser den ikke til mannen her i huset, for da vil han sikkert ha :D Han er helt uvitende om andre stellevesker enn svarte:p
Hehe. Det er egentlig ikke stelleveske, men en vanlig retro-veske fra Gamestop. Tenkte mannen fin bestemme den, og det gjør ikke meg noe med litt annerledes heller ;) Vi har helt svart vogn, så er gøy med litt farger :D

Back
Topp