Hva slags stelleveske skal dere ha? Har litt lyst på ryco Stella stelleveske, noen med erfaring fra den? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg kjøpt! Og den er overraskende romslig! Tror jeg blir kjempe fornøyd med den!Hva slags stelleveske skal dere ha? Har litt lyst på ryco Stella stelleveske, noen med erfaring fra den?![]()
Vi har kjøpt Ryco Deluxe everyday messenger bag. Tror den er lik som Stella. Den virker romslig og fin. Ikke brukt den enda, men er foreløpig veldig fornøyd. Henger fint på vogna og passer til både gutt og jente![]()
Ja var det jeg likte så godt med Stellaveska. Det skal være noe både jeg og sambo vil gå med. Ikke er jeg så pyntete av meg og han er veldig "mannemann" så må ha noe han også vil bruke og denne lika faktisk han også.Gutt og jente som i foreldrene.
Ja var det jeg likte så godt med Stellaveska. Det skal være noe både jeg og sambo vil gå med. Ikke er jeg så pyntete av meg og han er veldig "mannemann" så må ha noe han også vil bruke og denne lika faktisk han også.![]()
Den var kul! Viser den ikke til mannen her i huset, for da vil han sikkert haVi har kjøpt denneVis vedlegget 185464
Hehe. Det er egentlig ikke stelleveske, men en vanlig retro-veske fra Gamestop. Tenkte mannen fin bestemme den, og det gjør ikke meg noe med litt annerledes hellerDen var kul! Viser den ikke til mannen her i huset, for da vil han sikkert haHan er helt uvitende om andre stellevesker enn svarte
![]()