Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har vurdert å bare bruke den jeg og (har en fra før), men er de store nok? Den er jo ikke megaromslig akkurat. Og bare ett rom.Jeg bruker fjellrevensekk og har vært fornøyd med detdet er så godt å ta sekken på ryggen når man skal bære barnet et sted for å stelle. Men når man har vogna helt fram til stelleplassen så er det greit med stelleveske som man har litt bedre oversikt nedi.
Det er det eneste jeg er usikker på også. Men får vel bare prøve så ser jegHar vurdert å bare bruke den jeg og (har en fra før), men er de store nok? Den er jo ikke megaromslig akkurat. Og bare ett rom.
Jeg synes den er akkurat passe. Trodde den var for liten før vi prøvde den vi og. Vi pleier å ha med ett skift, bleier, underlag, flaske, termos, pulverboks, våtservietter, leke. Og i blant noe mer, og det går helt fintHar vurdert å bare bruke den jeg og (har en fra før), men er de store nok? Den er jo ikke megaromslig akkurat. Og bare ett rom.
Tror jeg og har den mellomste. Den minste er jo superknøtt. Har den på bildet over her (samme farge som over her.)Jeg synes den er akkurat passe. Trodde den var for liten før vi prøvde den vi og. Vi pleier å ha med ett skift, bleier, underlag, flaske, termos, pulverboks, våtservietter, leke. Og i blant noe mer, og det går helt fintogså har jeg mine småting i lomma foran. Vi har den mellomste strl tror jeg. Ikke den minste barnesekken.
Har vurdert å bare bruke den jeg og (har en fra før), men er de store nok? Den er jo ikke megaromslig akkurat. Og bare ett rom.