Stelleveske

Junibaby

Betatt av forumet
Sitter å blar meg gjennom jungelen med stellevesker, men er førstegangsgravid og vet egentlig ikke helt hva jeg ser etter! Tips? Har dere funnet noen dere liker? :-D

Finn i alle fall en som kan lukkes med glidelås så man slipper at det regner og sludder ned i veska hehe :p

Jeg har kjøpt denne!
ImageUploadedByBV Forum1457879976.755487.jpgImageUploadedByBV Forum1457879984.526791.jpg
Mine kriterier var at
- den skulle ha glidelås, slik at ikke regn og snø kommer inn i veska.
- den skulle ha flere små rom inni og et stort rom.
- ikke for liten og ikke for stor.
- ikke ligne for mye på en håndveske, slik at samboeren også er komfortabel med å bruke den.
- og at den kunne festes til vogna, ikke bare henges over håndtaket

Jeg troooooor faktisk vi kjøper en fjellreven sekk istedenfor. Den kan han bruke senere selv. Det er lomme utenpå sekken som kan brukes til tåteflaske. Med vognkroker kan den henge på vogna også:) ImageUploadedByBV Forum1457884805.537386.jpg

Jeg bruker fjellrevensekk og har vært fornøyd med det :) det er så godt å ta sekken på ryggen når man skal bære barnet et sted for å stelle. Men når man har vogna helt fram til stelleplassen så er det greit med stelleveske som man har litt bedre oversikt nedi.

Jeg bruker fjellrevensekk og har vært fornøyd med det :) det er så godt å ta sekken på ryggen når man skal bære barnet et sted for å stelle. Men når man har vogna helt fram til stelleplassen så er det greit med stelleveske som man har litt bedre oversikt nedi.
Har vurdert å bare bruke den jeg og (har en fra før), men er de store nok? Den er jo ikke megaromslig akkurat. Og bare ett rom.

Har bestilt denne fra eBay så er spent på hva jeg får :)ImageUploadedByBV Forum1457887850.119420.jpg

Har vurdert å bare bruke den jeg og (har en fra før), men er de store nok? Den er jo ikke megaromslig akkurat. Og bare ett rom.
Det er det eneste jeg er usikker på også. Men får vel bare prøve så ser jeg:) vogna er jo alltid med nesten så er jo lagringsplass der også:)

Jeg synes den er akkurat passe. Trodde den var for liten før vi prøvde den vi og. Vi pleier å ha med ett skift, bleier, underlag, flaske, termos, pulverboks, våtservietter, leke. Og i blant noe mer, og det går helt fint :) også har jeg mine småting i lomma foran. Vi har den mellomste strl tror jeg. Ikke den minste barnesekken.

Jeg synes den er akkurat passe. Trodde den var for liten før vi prøvde den vi og. Vi pleier å ha med ett skift, bleier, underlag, flaske, termos, pulverboks, våtservietter, leke. Og i blant noe mer, og det går helt fint :) også har jeg mine småting i lomma foran. Vi har den mellomste strl tror jeg. Ikke den minste barnesekken.
Tror jeg og har den mellomste. Den minste er jo superknøtt. Har den på bildet over her (samme farge som over her.)

Mannen har en fra Diaperdude.. Jeg har ikke bestemt meg men har litt lyst på ny da den etter første er litt gåen i glidelåsen.

Men mitt kriteria er at den er liten og grei å få under vogna. Gjerne med et stort rom pluss glidelåsrom til småpenger og nøkler

ImageUploadedByBV Forum1457903413.477237.jpg
Har denne som jeg fikk av mannen min :)

ImageUploadedByBV Forum1457903430.973349.jpg
Hadde dette til første men brukte bare den minste baggen og underlaget ;) Største samt de to små til flaske og pulver ligger på kottet enda. Men veldig fornøyd da jeg gav 60kr for alt på Ebay

Jeg har ei venninne som bruker den som stelleveske og hun har hatt den hele tiden og ungen er 8 mnd nå. Hun har aldri nevnt at hun synes det er liten plass i i hvertfall :)

Vet ikke helt hva jeg skal kjøpe nei.. har en stelleveske som ser ut som en sekk og som man må ha på ryggen.. vet ikke helt om jeg liker den :p Kanskje jeg også skulle kjøpt en rimelig på ebay eller noe.. så kan jeg heller bytte på de eller bruke den jeg liker best :)

Storksak Lucinda i sort nydelig og romslig veske kan også brukes som vanlig veske senere.

Jeg har funnet frem en gammel friis company skulderveske i skinn som jrg ikke bruker lenger:D den ser helt grei ut ( ikke så mye glam) og skulderstroppen passet helt perfekt slik at den ble en stellebag! Holder den ikke kjøper jeg en ny:)

Brukte aldri stelleveske til nr.1. Kjøpte den minste fjellreven sekken etterhvert og den holdt mer enn nok for oss. Nå er jeg nokså enkel på det og hadde gjerne med 2 bleier og noen tørre engangskluter, en gulpekluter og en ren body. :) nå bruker han den sekken i barnehagen, så får se om jeg kjøper ny til nr.2 eller bare slenger et par bleier i en tøypose under vognen :)

Back
Topp