Stelleveske

Håpefull85

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Noen som har erfaring og tips om en bra en, evt hvilke kvaliteter bør en god stelleveske inneha?

Jeg kjøpte Emmaljunga sin som passet til vognen vi hadde sist (brukt vogn) og har bestilt med vognen vi skal ha nå.

Den har vært gull hele veien <3 Synes det var plass til alt, alltid når vi skulle noe sted.

Jeg kjøpte en stor veske av merket Friis & Company. Reimene passet til å henge på vognen. Jeg hadde Simo stelleveske, men den ble for litt liten. Særlig når småen ble litt større og vi skulle ha leker, flasker, middagsglass o.s.v oppi :)

Jeg har hatt Emmaljunga og Simo sin. De var helt ok. Denne gangen har jeg kjøpt Ryco Messenger Deluxe på tilbud - god plass og praktiske løsninger. Ikke er den for feminin heller, så mannen bruker den gjerne. Jeg er ikke så glad i vesker, så jeg ville ha en stelleveske, ikke en "mote-veske" :) Og ikke en som koster skjorta :P

Vi har en fra Smallstuff, som jeg elsker over alt på jord, også skal vi kjøpe en sekk fra kaos <3

Emmaljunga sin siden vi kjøpte den sammen med vogna til vår lille 2014 :D
Blir nok til at vi legger oppi til dem begge i den :)

Jeg ønsker meg en fra babymel. Har ingen erfaringer med de (brukte ei stor shoppingveske med tvillingene) men synes de ser så fine ut. Skal jeg først kjøpe stelleveske synes jeg det er kjekt å kunne bruke den uten bleier og stelleutstyr også :cat:

Takk, for mange gode tips:)
Har kjøpt stokke vogn og lurer på å kjøpe stellevesken som hører til...noen som har erfaring med den? Ser nesten liten ut i forhold til andre vesker:p

Vi har en fra smallstuff fra sist barn..
ImageUploadedByBV Forum1457722941.217234.jpg

Den er fin, men liker denne fra Storksak eeenda bedre ;)
ImageUploadedByBV Forum1457722985.706666.jpg

Men må nok klare meg med den jeg har fra før. Vanskelig med gode argumenter for å bruke penger på en ny :P

Back
Topp