Stelleveske :)

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Det er jo fint at du kjenner noen som du kan tenke deg å være med på kafé! ☺ men så kjedelig når angsten slår inn. Kan det hjelpe om du faktisk bare prøver å gå på kafé selv om tankene dine ønsker noe annet?
Ja, på dager der det er ''rett før'' det bryter gjennom... På en måte.. Så går det greit... Men jeg må gjøre det spontant, hvis du skjnner... sjelden jeg takler å planlegge på forhånd. Men klarte en kaffedate forrige uke da, og var KJEMPEFORNØYD med meg selv :D Hihi.... Men men på dager det er der ''utenpå kroppen'', så kan jeg i aller beste fall klare å sette meg på en kafe alene, sitte i en krok og lese eller noe for meg selv..

Her er ikke stelleveska mi kommet enda (er på vei fra london :p ), så har ikke pakka enda. Blir det trangt i fødebagen når jeg endelig får surra meg til å pakke den, så kan det være jeg pakker baby sine ting i stelleveska.
Men brukte stelleveska mye sist, da var vi ute minst 2 timer daglig (med værforbehold), håper jeg får brukt den en del denne gangen og. Mem er blitt litt mer bedagelig nå. :rolleyes:
Uansett så er det lurt å pakke den hver dag. Et par skift, evt mat, bleier, stelleunderlag. :)

Bleier
våtservietter
stelleunderlag
sinkslave
ekstra body
Ekstra Strømpebukse
Bleieposer (til å kaste bleien i)
Ekstra smokker
tørkepapir til nesen
ekstra amme innlegg
Gulpeklut
Teppe
Lypsyl

Lommebok
mobil
nøkkler

Har ikke pakket denne, trenegr den ikke før jeg skal ut å handle eller på besøk med babyen, og det skjer jo ikke før jeg har kommet hjem fra sykehuset.

Back
Topp