Stelleveske

Jeg sliter selv med å finne.. Vil ikke ha noe som roper "stelleveske", men ei ordentlig ei i skinn som kan brukes til
Jobb og hverdag etterpå.. Vurderer Storksak Elisabeth i skinn, men må finne den i en butikk først - så jeg får sjekket den ut mer :)

Jeg kjøpte Stokke sin denne uka da jeg synes vår Allerhand begynner å bli litt slapp. Vi skal ha begge og så kan jeg veksle litt etter hvor mye som må være med. Slet litt sist med at stelleveska ble så svær og brukte stelledelen kanskje 10 ganger på 10 mnd.. Har tittet på den nye veska og liker godt alle lommene :)

Vil ikke ha Stokke sin, men vurderer Storksak Noa. Den er godkjent av mannen også. Men vil se den i virkeligheten før vi kjøper, vanskelig å se for seg ut ifra bilder.

Vi har kjøpt en fra skiphop. Den har stellematte, en ekstra veske til å ha flasker i, og en til å ha lit klær eller annet stelleutstyr man måtte trenge å ta med seg. Samt regulerbare stroppe slik at den passer på vogna :)
Har du bilde av den?

Jeg har denne gangen kjøpt Smallstuff sin med stjerne på. Til førstemann hadde jeg tfk sin stelleveske som hørte til vogna. Denne gangen har vi kjøpt emmaljunga vogn og ville ikke ha stelleveska til.
Er veldig fornøyd med smallstuff, er 3 store rom, følger med stellematte, veska er i skinn, og den kan brukes som en vanlig veske utenom, noe som er et stort pluss :D

Jeg har denne gangen kjøpt Smallstuff sin med stjerne på. Til førstemann hadde jeg tfk sin stelleveske som hørte til vogna. Denne gangen har vi kjøpt emmaljunga vogn og ville ikke ha stelleveska til.
Er veldig fornøyd med smallstuff, er 3 store rom, følger med stellematte, veska er i skinn, og den kan brukes som en vanlig veske utenom, noe som er et stort pluss :D
Utenom at den blir fort stygg... Dessverre. Hadde den til yngste nå, og den er ikke mye pen lenger

Jeg skal ha matchende til vognen :) Emmaljunge sin sport stelleveske i lounge grey :)

Utenom at den blir fort stygg... Dessverre. Hadde den til yngste nå, og den er ikke mye pen lenger
Så kjedelig, visste ikke de ble det? :/ Tenkte at det er jo skinn, så de holder sikkert litt? Hmm jaja får være obs på det da ;)

Så kjedelig, visste ikke de ble det? :/ Tenkte at det er jo skinn, så de holder sikkert litt? Hmm jaja får være obs på det da ;)
Nei, veldig kjedelig! For den er jo så fiiin! Men pass iallfall på å smøre den avogtil, og ikke ha den i regn. Litt skuffa, for den var jo ikke så billig akkurat...

Jeg har storksak bobby etter storebror, er veldig fornøyd med den:)
Du har ikke et bilde med stellevesken på vognen? :) Vurderer om jeg skal slå til på tilbudet til jollyroom på den stellevesken nå, men savner at jeg ikke finner et bilde av vesken som henger på vognen, mtp str osv..

Man MÅ jo ikke kjøpe ei stelleveske som er ei ren stelleveske, vi kjøpte ei vanlig, stor veske på veskebutikk sist og den har fungert ypperlig i over ett år. Syns mange av stelleveskene var unaturlig dyre, men endte jo forsåvidt opp med å kjøpe "stelleveska" vår på 50% salg også så....men så var det ei veske som vi begge syns var grei å ha med å bruke som stelleveske da ;)

Du har ikke et bilde med stellevesken på vognen? :) Vurderer om jeg skal slå til på tilbudet til jollyroom på den stellevesken nå, men savner at jeg ikke finner et bilde av vesken som henger på vognen, mtp str osv..

Har dessverre ikke bilde av den på vogna, og vogna står i barnehagen. Passer perfekt på tfken:)

Har festet den med krokene til tinkafu, og er veldig fornøyd:) Da henger den ganske høyt på vogna, så man slipper å gå å sparke i den.

Har dessverre ikke bilde av den på vogna, og vogna står i barnehagen. Passer perfekt på tfken:)

Har festet den med krokene til tinkafu, og er veldig fornøyd:) Da henger den ganske høyt på vogna, så man slipper å gå å sparke i den.
Vi blir evt å ha den på en emmaljunga. Står mellom skip hop studio select og storksak bobby. Har sendt de over til mannen, så han får bestemme. Synes de begge er så fine og prisen er det samme som for en emmaljunga stelleveske uansett :)

Det ble Bobby :D så da er den bestilt! ❤

Nei, veldig kjedelig! For den er jo så fiiin! Men pass iallfall på å smøre den avogtil, og ikke ha den i regn. Litt skuffa, for den var jo ikke så billig akkurat...
Enig, den er svindyr :/ bestilte den med 25% rabatt på nett,så hjalp jo det,men dyrt uansett :/
Hva smører du den med? Eller anbefaler du å smøre den med? :)

Back
Topp